AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hei! Har blitt gravid 🤭 dette er første gangen. Jeg har en 100% fast stilling jeg for tiden er i permisjon fra, jobber nå 60% og studerer 100% ved siden av. Ble ikke helt klok på dette med penger, får jeg kun da foreldrestipend? Ønsker gjerne å fortsette studiene mine så langt det lar seg gjøre. Noen med erfaring med dette her inne? Anonymkode: 7a719...f1e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! Har blitt gravid 🤭 dette er første gangen. Jeg har en 100% fast stilling jeg for tiden er i permisjon fra, jobber nå 60% og studerer 100% ved siden av. Ble ikke helt klok på dette med penger, får jeg kun da foreldrestipend? Ønsker gjerne å fortsette studiene mine så langt det lar seg gjøre. Noen med erfaring med dette her inne? Anonymkode: 7a719...f1e Er det en fast stilling så får du vel foreldrepenger om du skal ha permisjon fra jobben. Foreldrestipend kan du få i tillegg så lenge samboer/ektefelle ikke skal ta fulle foreldrepenger fra NAV i samme periode. Anonymkode: d7a3a...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå