Gå til innhold

Levering bhg - sele eller carrier?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal trille/gå og levere i bhg med en nyfødt. Vil ikke sette igjen vogna ute med babyen i, er ikke plass å ta med inn. Anbefaler dere å bruke bæresele, eller en sleep carrier og bære med inn ved levering og henting?

Anonymkode: 4fb1a...a5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bæresele. Da unngår du samtidig at alle andre barn skal oppi og kikke og pelle.

Anonymkode: 27de8...dbe

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

I vår barnehage tror jeg ikke jeg hadde turt å legge en nyfødt på gulvet i en bag.. er alltid noen større barn som løper rundt i garderobene der og det er lite plass. Ville vært redd noen skulle falt eller tråkket på babyen.. Men det kommer jo litt an på utformingen av garderoben i deres barnehage.

Anonymkode: 84b55...86a

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er det eldste barnet? Jeg slet veldig med å gi den nærheten og hjelpen som trengtes ved levering med bæresele på magen. 

Anonymkode: d5b41...d56

AnonymBruker
Skrevet

Bæretøy helt klart. 

Anonymkode: 6ebb4...113

AnonymBruker
Skrevet

Vogn med trådløs babycall slik at du kan la den stå ved utgangen og fortsatt ha kontroll...

Anonymkode: eab90...63b

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville brukt sele. Da må man ikke legge babyen fra seg for å ha begge hender fri til barnet som leveres. 

Selv satte jeg vognen utenfor ved levering. Hadde med babycall. Bæreselen lå under vogna i tilfelle babyen var våken og måtte bli med inn. 

Anonymkode: 302b1...204

Skrevet

Bæresele er gull!

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg tok med baby inn brukte jeg gjerne bæresele. Når baby var større hende det jeg bare bar henne inn og satte henne på gulvet. Det var et par store jenter på avdelingen som gjerne passet på babyen, og babyen elsket oppmerksomheten. (Jeg ville ikke gjort det om storebror gikk på småbarn!)

Anonymkode: 4b372...436

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...