AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hei Noen som har forslag til hva som er galt med meg? Symptomene har vart i ca en uke Hodepine Frysninger Slapp Kvalme Høy puls av aktivitet Smerter i kroppen Hjelp? Er så sliten. Anonymkode: eeee7...5bd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Jeg vet at du vil ha et svar fra oss men det der er symptomer på hundrevis av ulike fysiske og psykiske sykdommer og syndromer - eller ingenting for den saks skyld. Anbefaler deg sterkt en tur til legen. Anonymkode: 91a96...82f 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Utbrent? Jeg fikk det da det smalt for meg i tillegg til feber. Jeg var 100% sykemeldt i et år, så håper du slipper billigere unna. Anonymkode: b8d25...a2c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 chatgpt som støvsuger nettet vet heller ikke. Gir bare forslag, men anbefaler deg å oppsøke lege: Sitat: Det er flere mulige årsaker til symptomene du opplever, men det er viktig å huske at bare en lege kan gi en nøyaktig diagnose. Likevel, basert på symptomene du har beskrevet, kan det være lurt å vurdere følgende muligheter: Influensa eller annen virusinfeksjon: Symptomer som frysninger, slapphet, kvalme og hodepine er vanlige ved virusinfeksjoner som influensa eller forkjølelse. Migrene: Migrene kan forårsake alvorlig hodepine, ofte på den ene siden av hodet, samt symptomer som kvalme og frysninger. Dehydrering: Utilstrekkelig væskeinntak kan føre til hodepine, slapphet og kvalme. Dette kan være spesielt relevant hvis du har vært svært aktiv og svettet mye. Stress eller angst: Stress og angst kan føre til en rekke fysiske symptomer, inkludert hodepine, slapphet og kvalme. Anstrengelsesutløst hodepine: Hvis du opplever høy puls og hodepine etter aktivitet, kan dette være relatert til anstrengelsesutløst hodepine, spesielt hvis du ikke er vant til å trene eller hvis du har trent hardt nylig. Det beste rådet jeg kan gi deg er å kontakte en lege eller annet kvalifisert helsepersonell for en grundig evaluering og riktig diagnose. De kan hjelpe deg med å identifisere årsaken til symptomene dine og gi deg passende behandling eller råd. Sitat slutt Anonymkode: 18be3...d76
Mezzosoprena Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Utbrent? Jeg fikk det da det smalt for meg i tillegg til feber. Jeg var 100% sykemeldt i et år, så håper du slipper billigere unna. Anonymkode: b8d25...a2c Nei, men slutt a - med symptomer som dette som har vart i en uke er det vel litt i overkant å kaste ut utbrent-diagnosen, eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå