Gå til innhold

Hva feiler det meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Noen som har forslag til hva som er galt med meg? Symptomene har vart i ca en uke

Hodepine 

Frysninger

Slapp

Kvalme

Høy puls av aktivitet

Smerter i kroppen

Hjelp? Er så sliten.

Anonymkode: eeee7...5bd

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at du vil ha et svar fra oss men det der er symptomer på hundrevis av ulike fysiske og psykiske sykdommer og syndromer - eller ingenting for den saks skyld. Anbefaler deg sterkt en tur til legen.

Anonymkode: 91a96...82f

• Liker 2
Skrevet

Infeksjon...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utbrent? Jeg fikk det da det smalt for meg i tillegg til feber. Jeg var 100% sykemeldt i et år, så håper du slipper billigere unna.

Anonymkode: b8d25...a2c

AnonymBruker
Skrevet

chatgpt som støvsuger nettet vet heller ikke. Gir bare forslag, men anbefaler deg å oppsøke lege: 

Sitat: 

Det er flere mulige årsaker til symptomene du opplever, men det er viktig å huske at bare en lege kan gi en nøyaktig diagnose. Likevel, basert på symptomene du har beskrevet, kan det være lurt å vurdere følgende muligheter:

Influensa eller annen virusinfeksjon: Symptomer som frysninger, slapphet, kvalme og hodepine er vanlige ved virusinfeksjoner som influensa eller forkjølelse.

Migrene: Migrene kan forårsake alvorlig hodepine, ofte på den ene siden av hodet, samt symptomer som kvalme og frysninger.

Dehydrering: Utilstrekkelig væskeinntak kan føre til hodepine, slapphet og kvalme. Dette kan være spesielt relevant hvis du har vært svært aktiv og svettet mye.

Stress eller angst: Stress og angst kan føre til en rekke fysiske symptomer, inkludert hodepine, slapphet og kvalme.

Anstrengelsesutløst hodepine: Hvis du opplever høy puls og hodepine etter aktivitet, kan dette være relatert til anstrengelsesutløst hodepine, spesielt hvis du ikke er vant til å trene eller hvis du har trent hardt nylig.

Det beste rådet jeg kan gi deg er å kontakte en lege eller annet kvalifisert helsepersonell for en grundig evaluering og riktig diagnose. De kan hjelpe deg med å identifisere årsaken til symptomene dine og gi deg passende behandling eller råd.

Sitat slutt 

Anonymkode: 18be3...d76

AnonymBruker
Skrevet

Influensa 

Anonymkode: 06d8c...891

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Utbrent? Jeg fikk det da det smalt for meg i tillegg til feber. Jeg var 100% sykemeldt i et år, så håper du slipper billigere unna.

Anonymkode: b8d25...a2c

Nei, men slutt a - med symptomer som dette som har vart i en  uke er det vel litt i overkant å kaste ut utbrent-diagnosen, eller?

AnonymBruker
Skrevet

D vitamin mangel

Anonymkode: 48261...9a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...