Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 J**** duste program!!!! Vi får jo bare se de samme hele tiden mens de som ikke har blitt vist så mye på TV blir helt ukjente.. På onsdag er det 1. utstemning og etter alles mening går Anders og baben Yolanda videre... men nå er det jo nesten bare de vi har sett noe til? hva med hun Maria i gruppen da?Ikkje hørt henne enda en gang!! stakkars de som ikke er så sinnsykt PR kåte..Yolanda og hele gjengen har jo fan sider og meldt seg inn på diskusjonsforumet på VG-nett for å sanke stemmer!! Nei ,la Ørjan fra Fitjar vinne!!! Han er rå god!!!
Montezuma Skrevet 6. februar 2006 #2 Skrevet 6. februar 2006 Jaaaaaaaaaaaa, Ørjan!!!!!! Eller bare Green day , som jeg kaller han! Sa til mannen min frste gang jeg hørte han m Green Day-sangen at "den guttungen kommer jeg til å forelske meg i!". ja, det regnet jeg med, svarte mannen min..... Jeg har bestemt at Green Day-gutten skal vinne, og jeg skal kjøpe cd'n hans først!
kallamilla Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 ^ Hehe, helt enig! Mailet med svigerinnen min da vi hadde smeltet over Ørjan, og vi var skjønt enige om at vi skulle vært 19 år igjen.... Og så sang han Green Day da, og i tillegg fra mitt hjemdistrikt! Sukk....
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #4 Skrevet 6. februar 2006 Syns han bartesam var flink til å synge, jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2006 #5 Skrevet 6. februar 2006 Syns han bartesam var flink til å synge, jeg. ← Han så i allefall kul ut! Typisk gangster-degos-tarantinofilm-utseende... Håper det kommer litt mer i vinden igjen etter dette
Gjest Gjesta Skrevet 6. februar 2006 #6 Skrevet 6. februar 2006 Ja, det er jo tydelig hvem som får oppmerksomhet, ja...derfor er ikke Idol et ålreit konsept syns jeg... Husker jo at det var noe liknende med hun Maria da hun var med. Det var jo skikkelig fiasko da hun røk ut for "alle" trodde jo at hun kom til å å vinne. Hun var omtrent utnevnt til vinner før finalerundene...
Pearl Skrevet 6. februar 2006 #7 Skrevet 6. februar 2006 Dette har jeg og irritert meg over. TV2 legger opp til hvem som skal komme videre. Det sier seg selv at folk får mer et forhold til dem de har sett litt på tv allerede og stemmer på dem. Sjøl er jeg enig i at Orjan er kjempe sjarmerende, men det synes jeg Iselin fra Nærbø også er, hun har en veldig utstråling og er kjempe søt. Så synger hun der Siri veldig bra, har en helt nydelig stemme. Det blir morro å se hvem som kommer videre, men er sikker på at det blir de med mest PR fra tidligere, ja.
hilli Skrevet 6. februar 2006 #8 Skrevet 6. februar 2006 Syns han bartesam var flink til å synge, jeg. ← Er det Flavio du mener? Han liker jeg også, han er herlig slesk og dødskul . Ørjan derimot er det noe jeg ikke liker ved, klarer ikke helt å sette fingeren på det men jeg får ikke gode vibber fra han i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #9 Skrevet 6. februar 2006 I morgen ska ei som heter Benteh fra Stavanger synge. Ho har ein fantastisk stemme!Har høyrt ho i ei kyrkje ein gong der ho song Amazing Grace. Produsentene har ikke vist på ho på tv ennå. (typisk!) Eg går på same skule som hu i Haugesund, har vore med ho på eit par fester og ho virkar utrolig jordnær og snill mot alle! ingen typisk babe! Stå på Benteh!!
Linselus Skrevet 6. februar 2006 #11 Skrevet 6. februar 2006 I fjor var det vel ingen som hadde sett noe særlig til Cindy på TV heller før hun plutselig var videre til finalen, så dette går nok bra dere. Dessuten går det ann å gjøre som meg, ikke se på før det blir finale, eller ikke da engang, så slipper man lett unna å vite hvem som tv2 legger opp til at skal gå videre
Gjest Respect Skrevet 6. februar 2006 #12 Skrevet 6. februar 2006 Det er jo samme opplegget i dansefeber også. Mange av finalistene har ikke vært intervjuet f.eks.
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #13 Skrevet 6. februar 2006 Kurt ble jo ikke akkurat overeksponert før han kom videre til finalen. Det gikk bra med han! (Men må innrømme at mange av de som det er blitt fokusert på har jeg fått helt avsmak for, for eksempel Flavio og Yolanda. Ikke nødvendigvis positivt med for mye oppmerksomhet)
pusla Skrevet 6. februar 2006 #14 Skrevet 6. februar 2006 (endret) Som gjest påpeker ovenfor her, Kurt så vi vel fint lite til før semifinalene, så jeg tror nok seerne kan stemme på de litt mer ukjente også. Men klart de har en fordel, de som har blitt mye eksponert. Det er egentlig litt irriterende. Jeg har ikke lagt merke til så mange av dem enda, men det er ei lys, rolig jente der som har en sånn var, vakker stemme (hun minner meg litt om Ane Brun i fremtoning), håper hun kommer videre!!! (kanskje Siri jeg mener???) Endret 6. februar 2006 av pusla
Gjest Gjest Skrevet 6. februar 2006 #15 Skrevet 6. februar 2006 jeg syns ikke noen av de jeg har hørt i år,utmerker seg noe spesielt jeg...skuffende
Gjest Plonk ikke innlogget Skrevet 7. februar 2006 #16 Skrevet 7. februar 2006 Noe må jo Tv-folkene fokusere på, det er jo naturlig at de lager storyer av enkeltpersoner, ellers blir det kjedelig. Litt sånn hjemme-hos-greie spriter opp det hele. Og som de andre her sa - Kurt Nilsen ble ikke nevnt overhodet før han vant en av delfinalene. Da først fikk TV2 øynene opp for ham. Det er folk som stemmer som må avgjøre. Jeg stemmer ikke og kommer aldri til å etterlate meg en eneste krone i sånne kommerse greier, men stort sett vinner jo de folkene jeg liker likevel (og hvis ikke, ville jo ikke min ene stemme gjort noe fra eller til likevel...)
Gjest Gjest Skrevet 7. februar 2006 #17 Skrevet 7. februar 2006 kurt nilsen ble faktisk vist flere ganger fra sandvika. da var allerede da han ble min favoritt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå