AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Trenger litt andre synspunkt på en jeg har datet i over 1/2 år Vi har hatt mye opp og nedturer. Jeg har alltid vært helt klar på hva jeg vil og mine følelser ovenfor han. De har alltid vært tilstedet. Problemet er derimot han. En dag kan han si han elsker meg, mens en annen dag sier han at han ikke vet hva han vil. Føler han sender mye svingende signaler. I en kort periode bestemte han seg for at vi var kjærester, men pga usikkerhet så kunne han ikke mer. Da dette var over, så bestemte han seg for å være med en annen kvinne. Nå i ettertid angrer han. Han er enda usikker på hva han vil, men virker som han forsøker holde meg der vi var(bare uten ha forpliktelser.) Jeg er så glad i han, men lei av disse svingende og miksa signaler. Etter at han var med en annen har jeg også innsett at jeg kanskje er ett tidsfordriv. Føler meg så sliten av usikkerheten, tenker selv det er påtide å gi opp. Hva tenker dere? Og hvordan kvitter dere med en dere har delt hverdagen med så lenge? Takk på forhånd for alle svar❤️ Anonymkode: eb758...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Kutt kontakt. Ikke kontakt han og skriv at du vil avslutte det med han. Ønsk han alt godt videre og ikke svar om han kontakter deg. Eneste utvei Anonymkode: 7d50b...f7c 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Nei nei nei dette høres helt grusomt ut. Han er usikker på følelsene sine og vet ikke hva han vil tydligvis. Vil du ha det slik med han å være usikker på hvordan det skal gå med dere? Nei det beste men er og vondt når du er glad i han, så er det beste å kutte kontaktet med han og komme deg videre her i livet ditt. Vinglete og usikre folk er så slitsomt å forholde seg til, vet det veldig godt for har selv vært i den situasjonen før. Men kom ingenting godt ut av det. Så det er mitt beste råd. Anonymkode: a64f9...0f5 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Han holder deg på gress. Han elsker deg definitivt ikke. Gå.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Vet han ikke hva han vil etter 6 måneder, så er han nok ikke veldig forelsket. Jeg hadde kutta han ut. Anonymkode: 5f42b...80f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 Skjønner ikke hvorfor du ikke dumper han? Og hvordan har dere rukket alt dette på kun et halvt år? Anonymkode: af17d...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå