AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Vi har vært sammen en del år nå og naturligvis har vi ikke like mye lyst som i begynnelsen av forholdet. Vi er veldig glade i hverandre, har det hyggelig og krangler sjeldent. Men nå er vi inne i en periode der det er lite sex. Partneren min sier h*n har lav sexlyst for tiden, det virket ikke som det var noe som h*n hadde tenkt på så mye heller før jeg nevnte det . Jeg spurte om det har noe med oss/meg å gjøre, da svarte h*n nei. Jeg har egentlig ikke så veldig stort behov av sex for tiden heller, men bare det faktum av at h*n ikke tar initiativ gjør meg usikker på om det er noe galt med meg eller oss, om jeg ikke er attraktiv lenger eller om vi har mistet gnisten. Prøver å ta inn det h*n sier og ikke tenke så mye på det. Men jeg lurer på: burde jeg slutte å ta initiativ til sex nå for en stund? Dere som har hatt lav sexlyst i et forhold, har dere ønsket at partneren likevel skal ta initiativ, eller har dere ønsket at partneren slutter med det helt så dere eventuelt ikke føler dere "presset"? Tenk om det da blir til at ingen tar initiativ og så går det måneder før vi har sex? Anonymkode: 1bcb7...dcd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Vi stresser ikke med slikt. Dette går litt i bølger, og siden vi koser mye med hverandre daglig, om det er sex eller ikke, så trenger egentlig ingen ta veldig direkte initiativ i perioder med lav lyst. Vi bare koser mye med hverandre, og så glir det over i sex ganske naturlig dersom det utvikler seg til det. Om kos alltid kum var ved sex eller innledning til sex blir nok slikt mer en terskel å tenke over. Så hva med å være kjærlig og kosete uten å forvente sex? Da blir det lettere en glidende overgang når lyst oppstår, istedenfor at man må tenke på om man kan eller ikke kan ta initiativ til sex. Anonymkode: dda7e...4dd 1
svartkatt Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Ta initiativ hvis du vil ha sex/er kåt. Får inntrykk av at du tar initiativ bare fordi.. ja, hvorfor? Vil du ha sex bare fordi det er en slags normal?
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 svartkatt skrev (9 minutter siden): Ta initiativ hvis du vil ha sex/er kåt. Får inntrykk av at du tar initiativ bare fordi.. ja, hvorfor? Vil du ha sex bare fordi det er en slags normal? Ja det er sant, noen ganger kan jeg tenke matematisk sånn "nå har vi ikke hatt sex på en uke, nå burde vi jo ha sex, hvis ikke er vi i følge internett eller den og den ikke et lykkelig par". Og jeg er jo bevisst på at det er utrolig dumt å tenke sånn. Anonymkode: 1bcb7...dcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå