Gå til innhold

Exomega control ved eksemhud

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med bruk av fuktighetskrem Exomega Control? Jeg har handeksem og nytter denne hyppig. Føler den irriterer eksemet mer enn gjør godt? De på apoteket anbefaler den. Har prøvd annen fuktighetskrem tideligere, canoderm feks. Men den er så dyr, så brukte Exomega før jeg får kjøpt ny.

Bruker reseptbelagt behandling i tillegg.

Anonymkode: a5059...0f4

AnonymBruker
Skrevet

Canoderm kan fås på resept. 

Anonymkode: aa9fc...1bd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Noen som har erfaring med bruk av fuktighetskrem Exomega Control? Jeg har handeksem og nytter denne hyppig. Føler den irriterer eksemet mer enn gjør godt? De på apoteket anbefaler den. Har prøvd annen fuktighetskrem tideligere, canoderm feks. Men den er så dyr, så brukte Exomega før jeg får kjøpt ny.

Bruker reseptbelagt behandling i tillegg.

Har du prøvd locobase repair? Jeg bruker den, fått beskjed om å bruke den av hudlege. Bruker og eksemhansker i bambus kjøpt på apoteket om natten i de verste periodene.

Anonymkode: f9d20...6fb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Canoderm kan fås på resept. 

Anonymkode: aa9fc...1bd

Vet det. Skal prøve å fikse det neste legetime 👍

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Har du prøvd locobase repair? Jeg bruker den, fått beskjed om å bruke den av hudlege. Bruker og eksemhansker i bambus kjøpt på apoteket om natten i de verste periodene.

Nei, ikke prøvd den. Da skal jeg teste det 🥳 Jeg har ikke fått god nok hjelp fra legekontoret da de har satt meg på kortison-kremer som ikke fungerer. Så måtte ta det med nettbasert hudlege!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet det. Skal prøve å fikse det neste legetime 👍

Nei, ikke prøvd den. Da skal jeg teste det 🥳 Jeg har ikke fått god nok hjelp fra legekontoret da de har satt meg på kortison-kremer som ikke fungerer. Så måtte ta det med nettbasert hudlege!

Eksemhansker hjelper veldig. Bruk kortisonpreparat og etter 20-30 min smører du med repair. Det hjelper 😊

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...