AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hva feiler det folk som legger ut bilder av barna på datingprofilene sine på Tinder osv? Dette er noe jeg ser veldig ofte damer gjør. Greit å skrive at en har barn, men bilder? Det er dealbreaker for meg, da disse personene kan ikke ha særlig høy intelligens. Det er jo ren lokkemat for pedofile! 🙄 Anonymkode: b8ee2...379
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #2 Skrevet 27. mars 2024 Er endel menn som også legger ut bilder av seg med barna. Jeg synes det er flott at de viser at de har barn, og hvor store barna er, men de kan ha en smiley over fjesene deres, - noe de fleste gjør. Endel skriver ingenting om barn, før man begynner å spørre om det, noe jeg synes er dumt, da jeg ønsker å treffe noen som ikke har barn de må bruke tiden på. Anonymkode: b7f2d...599 1
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #3 Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hva feiler det folk som legger ut bilder av barna på datingprofilene sine på Tinder osv? Dette er noe jeg ser veldig ofte damer gjør. Greit å skrive at en har barn, men bilder? Det er dealbreaker for meg, da disse personene kan ikke ha særlig høy intelligens. Det er jo ren lokkemat for pedofile! 🙄 Anonymkode: b8ee2...379 Jeg har sett endel menn som har dette. De ønsker kanskje å vise fram at de er seriøse pappaemner. Men som deg, så fører det til at de er helt uaktuelle. Å utlevere egne barn slik, jeg syns det er ugreit. Anonymkode: ee3f6...ce2 1
mionaS Skrevet 27. mars 2024 #4 Skrevet 27. mars 2024 Enig med deg ts. Husker jeg så en god del av slike profiler når jeg hadde tinder. Også dem som har bilde av onkel barn eller andres barn også. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. mars 2024 #5 Skrevet 27. mars 2024 Holder å skrive at en er forelder. Trenger ikke å se bilder av det.
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #6 Skrevet 27. mars 2024 Jeg tenker, hvorfor bryr du deg? Alt dette pisset om personvern og den slags. Hva betyr et enkelt bilde av, la oss si meg og mitt barn i en helt hverdagslig setting for deg som reagerer så sterkt? Jeg beveger meg ut i samfunnet som alle andre, med mitt barn også.. bør jeg kanskje ikke dette? Alt du trenger å gjøre er å svipe til venstre, er det ikke så enkelt? Jeg foretrekker heller å se en vakker singelmamma sammen med barnet sitt, fremfor en silikon babe i stringtrusa. Men jeg lar nå henne pent få gjøre dette om hun ønsker det. Anonymkode: cb65c...5bd
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #7 Skrevet 27. mars 2024 Synes det er bra jeg, da er det bare å gå videre uten å lese profilen engang, for jeg vil ikke ha dame med barn fra før Anonymkode: f67e9...463
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå