Gå til innhold

Er Victoria Milan et bra sted å finne en voksen kvinne?

comeon

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en profil på VM og har fått en del svar. Alle ser ut til å være fra USA og veldig flotte. For å kunne se meldingene så må jeg betale. Er det noen vits? Mare fake damer med profiler produsert for at jeg skal betale? Noen som har erfaring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er nok 99% fake. Spør det seg om du føler du har noe å tilby som gjør deg spesielt attraktiv for amerikanske damer, så tipper jeg du har svaret der.

Anonymkode: 97a82...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

comeon skrev (3 minutter siden):

Jeg har laget en profil på VM og har fått en del svar. Alle ser ut til å være fra USA og veldig flotte. For å kunne se meldingene så må jeg betale. Er det noen vits? Mare fake damer med profiler produsert for at jeg skal betale? Noen som har erfaring?

Der finner du garantert ikke det du leter etter😳. Var innom der av ren nysgjerrighet, men en mer useriøs side skal du lete lenge etter. Er du ute etter ekte kjærlighet er dette ihvertfall feil sted å lete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mitt inntrykk av VM, er at det er ren svindel.

Anonymkode: 5a3bf...7d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er et bra sted for å finne utro damer og damer som selger sex. 

Anonymkode: fc566...9c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg, kvinne, hadde profil der. Ville ha elsker, fant meg en utro mann😉 jeg måtte ikke betale da. Mange år siden.

Anonymkode: 182fb...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare navnet gjør at jeg som kvinne ikke skjønner hva jeg har det å gjøre.. så kommer alt det andre i tillegg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Bare navnet gjør at jeg som kvinne ikke skjønner hva jeg har det å gjøre.. så kommer alt det andre i tillegg.. 

siden er for de i forhold, en utroside. Er du singel, så hadde jeg ikke giddet inn der. 

Anonymkode: 182fb...2cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde bruker der en kort tid. De er berømt for å ha folk som sitter der og skaper falsk interesse for nye brukere, og catfishing. Det er dog ganske enkelt å se hvilke profiler som tilhører normale norske kvinner, på profilinnhold, og geografisk plassering. Antall kvinner er minimalt, men du kan ha flaks med å være på rett sted til rett tid. 

Det er ikke lett å melde seg ut heller. 

Konklusjonen er å holde seg unna. 

Anonymkode: 4fac8...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...