AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Jeg har aldri vert en klemmer, aldri egentlig hatt behov for det før. Ikke i noen av mine tidligere forhold, hverken lange eller korte. Nå er det som jeg er en ny mann i en alder av 55 og jeg får ikke nok klemmer! Alt det fysiske er veldig flott med denne damen og jeg er nok forelsket. Er det ett tegn på at dette er noe mer for meg enn bare forelskelse? Eller er det bare kjemien som er uhørt bra. Har jeg bare hatt uflaks tidligere? Er det noen som har opplevd lignende? Vedvarer det eller har det gått over igjen? Anonymkode: 8bfd8...5a0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Kanskje du er i en alder der testosteronet er i ferd med å avta og du blir mer sentimental og kvinnelig av deg. Ikke uvanlig at menn blir mykere med alderen. Anonymkode: 6cbfd...c4a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Min mann var heller ingen klemmer eller koser før han møtte meg. For ham gir dette en stadfestelse angående at vårt forhold er unikt. Kjærlighet på måte han ikke hadde opplevd tidligere. At han virkelig elsker meg sier han at han forsto da vi hadde hatt sex, og istedenfor at han- som tidligere normalt for ham- var ferdig og ville rulle seg bort, så ønsket han bare å folde seg tett rundt meg og fortsatt være så nært meg som mulig. Jeg har aldri opplevd ham som annet enn en veldig kosete og klemmete mann, så må bare ta hans ord på at han på ingen måte var dette til han traff meg. Ser forsåvidt at han er ubekvem med alle typer klem og fysisk kontakt med absolutt alle andre enn meg og ungene, så det er kanskje en bekreftelse på dette. Ovenfor meg er han veldig fysisk og kosete. Det første han gjør på morgenen er å trekke meg inntil seg, det siste han gjør før han sovner er å krølle seg rundt meg. Hadde det vært opp til ham hadde vi sovet sammenkrøllet hele natta også, men jeg liker meg bort straks han har sovnet for det blir for varmt for meg. Det er mye kos og klem gjennom dagene også. Det er nesten som han lader mentalt på hudkontakt. For min del rart at han ikke har vært slik alltid, mot alle, for han er så utpreget koser ovenfor meg. Samt ovenfor våre barn. Anonymkode: 372ca...e61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå