AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Sbanken har påskestengt nettbanken sin nå for et par dager. Kortet skulle fungere som normalt. Min vipps er knyttet til mitt kort, men feilet nettopp en betaling. Er det noen andre med Sbanken som har samme problemet med vipps nå? Anonymkode: d796c...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sbanken har påskestengt nettbanken sin nå for et par dager. Kortet skulle fungere som normalt. Min vipps er knyttet til mitt kort, men feilet nettopp en betaling. Er det noen andre med Sbanken som har samme problemet med vipps nå? Anonymkode: d796c...b8b Ja, mange har problemer: https://www.facebook.com/groups/291388162429373 https://www.vg.no/nyheter/i/4o6yJR/sbanken-har-troebbel-med-kortbetaling Anonymkode: 4d8ca...879 1
bvp Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Sjekk om dere har fått SMS, jeg fikk melding om at Sbanken app og nettbank ville bli stengt klokka 14 i dag og at jeg heretter må bruke DNB sin mobil- og bettbank.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 bvp skrev (5 minutter siden): Sjekk om dere har fått SMS, jeg fikk melding om at Sbanken app og nettbank ville bli stengt klokka 14 i dag og at jeg heretter må bruke DNB sin mobil- og bettbank. Kortene og vipps skulle jo fungere da Anonymkode: 67653...ee9 3 1
smurfebuss Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 bvp skrev (5 minutter siden): Sjekk om dere har fått SMS, jeg fikk melding om at Sbanken app og nettbank ville bli stengt klokka 14 i dag og at jeg heretter må bruke DNB sin mobil- og bettbank. Det sto bare at man måtte sørge for å ha nok penger på konto, ikke at kortene ville slutte å virke. Jeg fikk forøvrig betalt med kort i butikk ca kl 16, og vipps fungerte fint her nå nettopp. 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 smurfebuss skrev (28 minutter siden): Det sto bare at man måtte sørge for å ha nok penger på konto, ikke at kortene ville slutte å virke. Jeg fikk forøvrig betalt med kort i butikk ca kl 16, og vipps fungerte fint her nå nettopp. Ja, sant! Jeg snakket med de fredag vedrørende noe annet, og spurte spesifikt om jeg burde ta ut kontanter, og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Men da satser jeg på at de hadde en feil som de fikser. De kan jo ikke stenge bankkortene til folk. Anonymkode: d796c...b8b
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Sbanken har påskestengt nettbanken sin nå for et par dager. Kortet skulle fungere som normalt. Min vipps er knyttet til mitt kort, men feilet nettopp en betaling. Er det noen andre med Sbanken som har samme problemet med vipps nå? Anonymkode: d796c...b8b Ja alle som heier på kontantløst samfunn synes vel dette er fantastisk. Men regner med du kan ta ut penger, selv om DnB og co tar skyhøye gebyrer. Fredag skal alt være normalt skrev de. Jeg bytter bank uansett, da s banken som jeg kjente den er borte. Anonymkode: c1596...6df
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, sant! Jeg snakket med de fredag vedrørende noe annet, og spurte spesifikt om jeg burde ta ut kontanter, og fikk beskjed om at det ikke var nødvendig. Men da satser jeg på at de hadde en feil som de fikser. De kan jo ikke stenge bankkortene til folk. Anonymkode: d796c...b8b I teorien kunne se faktisk gjort det haha. Om alle slutter å bruke kontakter har banken mulighet til å sette høye gebyrer og krav slik som i usa. Du må f.eks ha kredittkort eller en viss kreditt for å kunne bli kunde noen steder. Anonymkode: c1596...6df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå