AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hei! Var hos privat gynekolog i dag og hun sa at hun så noen «uregelmessigheter» på livmoren som det kunne være aktuelt å se mer på før innsett av embryo (skal snart i gang med nytt forsøk). Hun sa at det feks kan være polypper. Kan man ikke se dette på ultralyd? Hva kan det eventuelt være? Anonymkode: f0c9c...dab
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Man kan ikke nødvendigvis se det nei. Jeg skal selv ha hysteroskopi nå fordi vi ikke ser noe på UL men jeg blir ikke gravid. Anonymkode: 84010...07e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Ikke nødvendig de ser det på ul. Hos meg så de det var noe. Så gikk inn med kikkehull. Hadde da polyper både i livmor og eggstokker Anonymkode: 47e93...9b0
AnonymBruker Skrevet 3. september 2024 #4 Skrevet 3. september 2024 Hos meg så de det ikke første gangen, men andre gangen. Kommer litt an på når du tar UL i syklus, hvis slimhinnen er tjukk så er det vanskeligere å se. Lykke til Anonymkode: 41988...7a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå