Gå til innhold

Hysterektomi. Samleie etter åpen operasjon

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. 
Dere som har vært gjennom hysterektomi med åpen kirurgi. Hvor lenge ventet dere med å ha samleie??
Jeg vet det blir anbefalt å vente i 12 uker, men lurer på om det går bra med samleie etter uke 8?

Anonymkode: b6beb...2ae

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 
Dere som har vært gjennom hysterektomi med åpen kirurgi. Hvor lenge ventet dere med å ha samleie??
Jeg vet det blir anbefalt å vente i 12 uker, men lurer på om det går bra med samleie etter uke 8?

Snakk med gyn/lege. 
Svarene du får her er bare synsing. Kanskje har noen hatt sex etter 8 uker og det gikk bra, men det er ikke sikkert det går bra til deg likevel. Anbefalingene er der av en grunn. Blir litt det samme som å si at jeg har kjørt bil uten bilbelte og det gikk fint. 

Anonymkode: 3ab10...c16

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er anbefalt å vente minst 12 uker så da skal man ikke ha sex før det. Du kan sikkert føle deg helt fin, men det er ting oppi der sim skal heles og anbefalingen er der av en grunn

Anonymkode: 5a59b...fc2

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. 

Hvis det hadde gått bra med samleie etter 8 uker, så ville jo det vært anbefalingen..

Anonymkode: 40d55...91d

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvis det hadde gått bra med samleie etter 8 uker, så ville jo det vært anbefalingen..

Anonymkode: 40d55...91d

Nettopp....hvorfor kan ikke folk HØRE.....

Anonymkode: ae686...eaa

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...