Gå til innhold

Er det noen i forhold det mengde kos og sex behovet er veldig forskjellig og føler ikke får nok. Hva gjør dere

Ha et sidesprang om det er en eller ei som frister meg til å ha sex. Vil kun ha svar fra de som har blidt fristet.  

4 stemmer

1. 1. Ha et sidesprang om det er en eller ei som frister meg til å ha sex. Vil kun ha svar fra de som har blidt fristet.

• Mann som vil bli med.
      0
    • Mann som har lyst men blir ikke med
      0
    • Dame som vil blir med
      0
    • Dame som har lyst men blir ikke med
      1
    • jeg har aldri blidt fristet
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et stort behov og føler jeg ikke får nok. Har hent noen ganger ei dame har flørtet med meg og det har også hendt da at jeg ikke har klart å stoppe men at det ble naken kos. Om ei dame flørter med meg på nett eller direkte så er det stor sjanse for at hun får det hun ønsker. Er ikke lett å stoppe og da blir det felles kos. 

Er det andre damer eller menn som har det slik?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har godt humør, så jeg hadde blidt takket nei. 

Anonymkode: 66fd9...bfa

Skrevet

Jeg har så absolutt sperre for utroskap at jeg liksom ikke tenker tanken engang, uansett hvor kåt jeg er. Er for eksempel mannen bortreist, jeg "i nød" og jeg ute/på fest har det ikke engang skjedd at jeg har tenkt at det er et alternativ å få utløp for noe med noen andre. For noen høres dette kanskje merkelig ut, men det er liksom en så betydelig mental sperre for slikt at jeg tror jeg ikke engang kommer på at man kunne hatt sex med andre menn. Jeg bare gleder meg veldig til mannen min kommer hjem. 😅

Skrevet
Trolltunge skrev (8 timer siden):

Jeg har så absolutt sperre for utroskap at jeg liksom ikke tenker tanken engang, uansett hvor kåt jeg er. Er for eksempel mannen bortreist, jeg "i nød" og jeg ute/på fest har det ikke engang skjedd at jeg har tenkt at det er et alternativ å få utløp for noe med noen andre. For noen høres dette kanskje merkelig ut, men det er liksom en så betydelig mental sperre for slikt at jeg tror jeg ikke engang kommer på at man kunne hatt sex med andre menn. Jeg bare gleder meg veldig til mannen min kommer hjem. 😅

Tror de fleste gjør som deg☺️

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...