Gå til innhold

Rykninger ved orgasme

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste får ofte kraftige rykninger i kroppen ved orgasme. Vi er i slutten av førtiårene  og har sex flere ganger i uken. Han kommer inni meg og blir liggende og rykke til med skjelvinger etterpå. Han sier han aldri har opplevd dette med andre i tidligere forhold og det er også nytt for meg. Synes det er vanvittig deilig når han gjør det men hva betyr det egentlig? Noen andre som har det sånn? 

Anonymkode: 7c27d...f7c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ganske vanlig. Opplevd det med alle mine partnere. Jeg er kvinne i tidlig 30 årene

Anonymkode: 5760a...293

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min kjæreste får ofte kraftige rykninger i kroppen ved orgasme. Vi er i slutten av førtiårene  og har sex flere ganger i uken. Han kommer inni meg og blir liggende og rykke til med skjelvinger etterpå. Han sier han aldri har opplevd dette med andre i tidligere forhold og det er også nytt for meg. Synes det er vanvittig deilig når han gjør det men hva betyr det egentlig? Noen andre som har det sånn? 

Tror han har ekstrem nytelse med deg. Jeg å har slike tendenser men ikke så mye

AnonymBruker
Skrevet

M47. Vært sammen med kona i 20 år. Opplever det samme når vi har sex. Jeg får kraftige rykninger i hele kroppen rett og slett fordi hun er vakker, deilig og jeg nyter henne når vi har sex. Dette har tiltatt med årene. Skulle bare ønske vi hadde oftere sex. 

Anonymkode: 55eb4...aad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

M47. Vært sammen med kona i 20 år. Opplever det samme når vi har sex. Jeg får kraftige rykninger i hele kroppen rett og slett fordi hun er vakker, deilig og jeg nyter henne når vi har sex. Dette har tiltatt med årene. Skulle bare ønske vi hadde oftere sex. 

Anonymkode: 55eb4...aad

Min mann får også kraftigere orgasmer nå enn tidligere. Litt forundret over utviklingen, for mange skriver jo at sex blir kjedeligere og mindre givende med alderen, og ikke minst ved at kona blir eldre og mindre sexy. Så selv om forholdet er godt hadde jeg nok ikke forventet meg en mann som liksom nyter sex bare mer og mer med årene, og som får orgasmer nå som setter tidligere orgasmer helt i skyggen. 

Herlig at det kan utvikle seg slik også. 😊

Anonymkode: ff1a4...360

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 10.43):

Det er ikke unormalt, det er bare et tegn på at det er ekstra deilig for han og gir kraftige orgasmer med etterskjelvinger. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 10.43):

Jeg har det sånn🤭..men jeg har lært å simulere min egen orgasme like før jeg får orgasme, det maksimerer orgasmen med 10-15 sekunder mere enn normalt.. Dvs, jeg simulerer skjelvinger/rykninger før orgasmen, og som oftes tenner kvinner på dette.. for de blir mere sprelsk og lager mere godlyder selv. Men ikke forbind simulering med fake, jeg får ekte orgasme med sprut💦

Hva dette betyr? Jo han typen din kan sikkert også simuleringsteknikken, for han får tydeligvis sterke orgasmer.. Enn du da TS, som er kvinne? Blir du ikke mere skjelven å lårene, hvis du får orgasme i stående stilling? Eller har du prøvd den simuleringen jeg gjør før orgasme?

Poenget med det er jo å lure hjernen å tro at du nærmer deg orgasmen, og av sammentrekningene. For da får hjernen lengre tid å forberede det ekte orgasmen.. det føles "mye lengre deilig" før at spruten kommer. Jeg har ingen annen forklaring på dette🤔

Du kan prøve å ligge med hodet utenfor sengkanten, til du kjenner at hodet og hjernen fylles med blod. Om du har sex eller onani, spiller ingen rolle.. men du vil mest sannsynlig maksimere orgasmene din med noen sekunder ekstra og i styrke. Da vil du også få en bedre forklaring😅

AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Jeg har det sånn🤭..men jeg har lært å simulere min egen orgasme like før jeg får orgasme, det maksimerer orgasmen med 10-15 sekunder mere enn normalt.. Dvs, jeg simulerer skjelvinger/rykninger før orgasmen, og som oftes tenner kvinner på dette.. for de blir mere sprelsk og lager mere godlyder selv. Men ikke forbind simulering med fake, jeg får ekte orgasme med sprut💦

Hva dette betyr? Jo han typen din kan sikkert også simuleringsteknikken, for han får tydeligvis sterke orgasmer.. Enn du da TS, som er kvinne? Blir du ikke mere skjelven å lårene, hvis du får orgasme i stående stilling? Eller har du prøvd den simuleringen jeg gjør før orgasme?

Poenget med det er jo å lure hjernen å tro at du nærmer deg orgasmen, og av sammentrekningene. For da får hjernen lengre tid å forberede det ekte orgasmen.. det føles "mye lengre deilig" før at spruten kommer. Jeg har ingen annen forklaring på dette🤔

Du kan prøve å ligge med hodet utenfor sengkanten, til du kjenner at hodet og hjernen fylles med blod. Om du har sex eller onani, spiller ingen rolle.. men du vil mest sannsynlig maksimere orgasmene din med noen sekunder ekstra og i styrke. Da vil du også få en bedre forklaring😅

Takk og pris, det er 1 april i dag.

Anonymkode: 76d6e...6a6

AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig ved mine orgasmer. 

Anonymkode: 2efbb...01d

AnonymBruker
Skrevet

Aldri fått «rykninger» under orgasme. 
Opplever ikke orgasmer så sterkt at jeg får «rykninger» eller stønner høyt liksom..

Anonymkode: 52791...539

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...