AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Om dette er rett forum for dette er jeg usikker på men prøver. Jeg er i overgangsalder, det går jo greit men har en utfording nå. Jeg skal på en lenger reise å vil jo da helst ikke ha mensen på den turen. Jeg har tidligere brukt primolut (mener det er det det heter) det må jeg starte å ta 3 dager før ventet mens. Nå i overgangsalderen aner jeg ikke når den kommer, å når den først kommer er det jo syndeflod aldeles så ønsker ikke det når jeg er på farten. Noen som vet, finnes det noe hjelpemidler. Er det p-piller som er alternativ? Anonymkode: daac9...543 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Hva med piller som reduserer blødningene? De heter Cyclokapron og for meg fungerer de utmerket. Anonymkode: 8ae1d...a76
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Jeg har valgt å bare la mens komme når den kommer. Har prøvd ulike midler. Men opplever bare humørsvingninger, oppblåst mage, smerter, med mer. Fryktelig irriterende i 1-2 dager, men samlet sett helt verdt det. Anonymkode: 8ddd6...de0
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hva med piller som reduserer blødningene? De heter Cyclokapron og for meg fungerer de utmerket. Anonymkode: 8ae1d...a76 Takk, skal se om jeg finner noe info på dem. Anonymkode: daac9...543
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg har valgt å bare la mens komme når den kommer. Har prøvd ulike midler. Men opplever bare humørsvingninger, oppblåst mage, smerter, med mer. Fryktelig irriterende i 1-2 dager, men samlet sett helt verdt det. Anonymkode: 8ddd6...de0 Da er du heldig. Jeg har blødninger opp i 3 uker i strekk, har aldri vært sånn før men nå kommer den ca hver 2 mnd å da er det heftig. Anonymkode: daac9...543 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er du heldig. Jeg har blødninger opp i 3 uker i strekk, har aldri vært sånn før men nå kommer den ca hver 2 mnd å da er det heftig. Anonymkode: daac9...543 Da ville jeg bare fjernet alt. Har flere venninner som har gjort det. Anonymkode: 8ddd6...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå