fusetufs Skrevet 14. juni 2024 #401 Del Skrevet 14. juni 2024 Hanne67 skrev (2 timer siden): Det var jo Stine og Jamina som fikk gullhammeren for den beste hagen. Mener alle parene valgte en eller annen form for eksperthjelp som premie i konkurransene. Nå husker jeg ikke hvem som vant hva, men alle fikk ihvertfall en fordel av det. Vant vel 2 timer gartner de å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 14. juni 2024 #402 Del Skrevet 14. juni 2024 Miss perfect skrev (6 minutter siden): Enig i det. Sånn har det alltid vœrt da, er ingen ny regel så det visste deltagerene om. De kan jo innynde seg hos dommerene og;) Forøvrig enig i at de ikke burde vœrt tilstede når naboene ser hytta. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bopera Skrevet 14. juni 2024 #403 Del Skrevet 14. juni 2024 Min personlige favoritt var LV og R, men jeg synes Henrik fortjente denne seieren. Han har nærmest pusset opp den hytta ene og alene, og plystret, sunget, vitset og holdt moralen oppe gjennom det tungsinnet til partneren sin. Men for min del er Aina helt uforståelig. En interiørdesigner som stemmer på den hytten som var tung og rotete, full av utdaterte og traurige interiørvalg. Helt uforståelig, og det lukter at her har man stemt etter andre ting enn interiøret. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. juni 2024 #404 Del Skrevet 14. juni 2024 Miss perfect skrev (18 minutter siden): Ok, jeg var faktisk ikke klar over at den tilsvarte 2 hammere. Beklager så meget. Fortsatt ikke enig i at stemmene fra naboene skal telle så mye. Da går det bare på kjemi/ trynefaktor og ikke så mye på selve hytta. Jeg vet ikke om den teller som to stemmer, men tror det 😊 Trenger da ikke beklage, men må være lov å ha forskjellige meninger. Og HH sin var den fineste hytta syns jeg. Og så teller det jo litt hvem man ønsker seg som naboer da og det er det etter min mening ikke noe galt ved? 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss perfect Skrevet 14. juni 2024 #405 Del Skrevet 14. juni 2024 Klink skrev (12 minutter siden): Jeg vet ikke om den teller som to stemmer, men tror det 😊 Trenger da ikke beklage, men må være lov å ha forskjellige meninger. Og HH sin var den fineste hytta syns jeg. Og så teller det jo litt hvem man ønsker seg som naboer da og det er det etter min mening ikke noe galt ved? 😊 Lov med forskjellige meninger ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 14. juni 2024 #406 Del Skrevet 14. juni 2024 Hanne67 skrev (2 timer siden): Lars skal være med, men interiørekspert blir ei som heter Astrid Maria Sætren. Einar Nilsson fra Tid for hjem blir også med og så er det Simon Nitsche som er programleder. Sendes til høsten. Mer info her: https://www.klikk.no/underholdning/slik-blir-fjellhytta-pa-tv-2-7343726 Endelig gjør de noe med konseptet. Håper det blir mer fokus på fag og arbeid, og at hyttene ikke fortsetter å krympe. Ser de har med Einar som er maler, Lars som er snekker og en interiørdesigner - kan jo tyde på at de ikke skal ha så mye fokus på uteområdet. Det tror jeg er lurt for de færreste som har vært med på sommerhytta opp igjennom har vært god på hage. Er ikke så inspirerende å se folk feilplante og trø mest mulig inn i hagen “bare fordi» det er en del av konkurransen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 14. juni 2024 #407 Del Skrevet 14. juni 2024 2 hours ago, AntiBullshit said: Endelig gjør de noe med konseptet. Håper det blir mer fokus på fag og arbeid, og at hyttene ikke fortsetter å krympe. Ser de har med Einar som er maler, Lars som er snekker og en interiørdesigner - kan jo tyde på at de ikke skal ha så mye fokus på uteområdet. Det tror jeg er lurt for de færreste som har vært med på sommerhytta opp igjennom har vært god på hage. Er ikke så inspirerende å se folk feilplante og trø mest mulig inn i hagen “bare fordi» det er en del av konkurransen Blir spennende med et litt annet konsept. Kommer garantert til å se på , selv om jeg kan styre min begeistring for Einar "moroklumpen" Nilsson. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym111111 Skrevet 14. juni 2024 #408 Del Skrevet 14. juni 2024 (endret) Klink skrev (4 timer siden): Jeg vet ikke om den teller som to stemmer, men tror det 😊 Trenger da ikke beklage, men må være lov å ha forskjellige meninger. Og HH sin var den fineste hytta syns jeg. Og så teller det jo litt hvem man ønsker seg som naboer da og det er det etter min mening ikke noe galt ved? 😊 Den teller ikke to stemmer, men om noen har like mange stemmer, vinner de med nabohammeren. Det jeg synes er dumt og litt urettferdig, er at de to siste konkurransene gir gullhammer. De teller like mye som to hele uker med arbeid, og avgjorde årets vinner. Hadde noen av de andre enn HH vunnet siste konkurranse, hadde Jamina og Stine vunnet hytta. Jeg unnet blå hytte seier, og heiet på dem. Fin, varm og hjemmekoselig hytte, og skjønne damer. Endret 14. juni 2024 av anonym111111 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. juni 2024 #409 Del Skrevet 14. juni 2024 anonym111111 skrev (28 minutter siden): Den teller ikke to stemmer, men om noen har like mange stemmer, vinner de med nabohammeren. Det jeg synes er dumt og litt urettferdig, er at de to siste konkurranse gir gullhammer. De teller like mye som to hele uker med arbeid, og avgjorde årets vinner. Hadde noen av de andre enn HH vunnet siste konkurranse, hadde Jamina og Stine vunnet hytta. Jeg unnet blå hytte seier, og heiet på dem. Fin, varm og hjemmekoselig hytte, og skjønne damer. Der er jeg enig , de konkurs sene er jo bare bullshit og burde ikke gi noen gullhammer! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne67 Skrevet 14. juni 2024 #410 Del Skrevet 14. juni 2024 AntiBullshit skrev (5 timer siden): Endelig gjør de noe med konseptet. Håper det blir mer fokus på fag og arbeid, og at hyttene ikke fortsetter å krympe. Ser de har med Einar som er maler, Lars som er snekker og en interiørdesigner - kan jo tyde på at de ikke skal ha så mye fokus på uteområdet. Det tror jeg er lurt for de færreste som har vært med på sommerhytta opp igjennom har vært god på hage. Er ikke så inspirerende å se folk feilplante og trø mest mulig inn i hagen “bare fordi» det er en del av konkurransen Det med hage (masse sommerblomster, krukker, grønne planter, plen osv) og Sommerhytta skjønner jeg meg ikke så mye på. Det krever så mye stell at det passer dårlig på ei hytte hvor man ikke er hele tiden. På fjellet er det ikke så vanlig med hage/vanskelig å få til, så sikkert derfor. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinneguide Skrevet 14. juni 2024 #411 Del Skrevet 14. juni 2024 Ariana807 skrev (21 timer siden): En ting jeg lurer på er jo om det diskuteres på forhånd hvem dommerne stemmer på, og om de sjekker hvem naboene har stemt på. Ser for meg at produsenten sjekker stemmene og planlegger slik at rekkefølgen bygger opp spenningen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oida Skrevet 14. juni 2024 #412 Del Skrevet 14. juni 2024 anonym111111 skrev (5 timer siden): Den teller ikke to stemmer, men om noen har like mange stemmer, vinner de med nabohammeren. Det jeg synes er dumt og litt urettferdig, er at de to siste konkurransene gir gullhammer. De teller like mye som to hele uker med arbeid, og avgjorde årets vinner. Hadde noen av de andre enn HH vunnet siste konkurranse, hadde Jamina og Stine vunnet hytta. Jeg unnet blå hytte seier, og heiet på dem. Fin, varm og hjemmekoselig hytte, og skjønne damer. Nå hadde de to alle muligheter til å vinne siste konkurranse med fordelen de fikk med forspranget på de andre tre lagene. Vel fortjent seier til Helene og Henrik i både konkurransen og med hytten. 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 14. juni 2024 #413 Del Skrevet 14. juni 2024 Carolini skrev (11 timer siden): Hun Astrid har vel vœrt med i noen Tid for hjem? Eller blander jeg med noen andre kanskje? Riktig, hun har vært med der. ... https://www.instagram.com/reel/CoYDkW3qfkD/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 14. juni 2024 #414 Del Skrevet 14. juni 2024 NordicViking skrev (1 time siden): Riktig, hun har vært med der. ... https://www.instagram.com/reel/CoYDkW3qfkD/ Nesten like dårlig som Aina. Tydelig is hadde hun digget kjøkkenet til S og J, der var det gult og brunt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 16. juni 2024 #415 Del Skrevet 16. juni 2024 Jeg tenker at nabohammeren har den makten den har, fordi den henter forhåpentligvis meningen som "mannen i gata" har. De som ikke er farget av å kjenne deltagere og lignende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 16. juni 2024 #416 Del Skrevet 16. juni 2024 hudorm1 skrev (14 minutter siden): Jeg tenker at nabohammeren har den makten den har, fordi den henter forhåpentligvis meningen som "mannen i gata" har. De som ikke er farget av å kjenne deltagere og lignende. Men det er akkurat farget av å kjenne deltagerene de er. Selv om omgang med naboene ikke er filmet er de der under hele innspillingen og noen av de blir veldig godt kjent. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 16. juni 2024 #417 Del Skrevet 16. juni 2024 Me for life skrev (42 minutter siden): Men det er akkurat farget av å kjenne deltagerene de er. Selv om omgang med naboene ikke er filmet er de der under hele innspillingen og noen av de blir veldig godt kjent. Det er jo problematisk. Men igjen da, så er vel ikke alle naboene utrolig imponert over feks grønn hytte. Så klart klarer de sanke 4-5 stemmer, men det er vel mange som stemmer så. Sånn rent teoretisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. juni 2024 #418 Del Skrevet 16. juni 2024 Min tanke rundt nabohammeren, er ikke at de nødvendigvis skal dømme hvordan hytta ser ut, men at de skal kunne få bestemme hvem de ønsker å ha som naboer. Det er selvsagt de som vil dømme et ungt par, tenke at da blir det mye fest og fyll, og heller stemme for noen eldre. Andre vil ikke ha småunger skrikende rundt seg på hytta hele sommeren. Og ja, jeg tenker jo at naboene bør ha en ekstra stemme ovenfor hvem de ønsker at skal flytte inn ved siden av dem. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. juni 2024 #419 Del Skrevet 16. juni 2024 (endret) Ariana807 skrev (57 minutter siden): Min tanke rundt nabohammeren, er ikke at de nødvendigvis skal dømme hvordan hytta ser ut, men at de skal kunne få bestemme hvem de ønsker å ha som naboer. Det er selvsagt de som vil dømme et ungt par, tenke at da blir det mye fest og fyll, og heller stemme for noen eldre. Andre vil ikke ha småunger skrikende rundt seg på hytta hele sommeren. Og ja, jeg tenker jo at naboene bør ha en ekstra stemme ovenfor hvem de ønsker at skal flytte inn ved siden av dem. Det blir veldig feil grunnlag. Men vi vet at også dommerne får favoritter blant deltakerne på det personlige plan, så det spiller vel ingen rolle sånn sett. Og hadde vært umulig å bure deltakerne inne i 10uker også, med besøksforbud og munnkurv liksom. 😅 Kunne heller gjort som i MGP, sette ned en jury bestående av vanlige folk uten tilknytning til hyttefeltet eller deltakerne. 😅 Bussen inn en haug nyttige idioter som får avlegge sin stemme. Endret 16. juni 2024 av Blåttvann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre kopper te Skrevet 17. juni 2024 #420 Del Skrevet 17. juni 2024 Er det noen her som ser Sommerdrømmer på TV2? Virker som det er Danmarks svar på "Sommerhytta"? Her er det skikkelige moderne, store sommerhus og et betydelig høyere budsjett ser det ut til. Kanskje det fins en egen tråd om dette programmet? Selv er jeg ikke god til å søke opp slikt så unnskyld om jeg spør dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå