Gå til innhold

Sommerhytta 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

Jeg trodde faktisk ikke jeg hadde en favoritt før denne uken kom. Men jeg digger hytta til Reidar og Linn Veronika! Endelig noen som gjør noe kult og moderne, og som bruker en ny fargepalett. Jeg er så lei av Soothing Beige, Frostrøyk, Pilasterblått og Earthy Yellow.

Fargene deres er friske, noen er støvete, noen er sterkere, men alle fargene er glade, og gir lys og luft til rommet.

Synes H&H og M&I også har mange søte detaljer. Elsker kjøkkenet til M&I. Så de er også fullgode vinnere for min del.

S&J har skrekkhytta for meg. Alle de tunge fargene, alle de brune detaljene, de fæle kjøkkenstolene, de grusomme rød mursteinene, små potter med planter og stæsj overalt. Rommene føles aldri ryddig, for det er så mye av alt. Og meningen min fargelegges nok av at J blir fremstilt med en personlighet som ikke er kompatibel med min. Jeg hadde ikke holdt ut med en partner som hele tiden skulle påpeke feilene ved min personlighet.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Me for life skrev (19 minutter siden):

De er langt unna pastell også. Pastell er avdempede farger i duse toner. 

Dette er pastell:

image.png.24ce0b6ccc9b62144fce3b873be8a364.png

Jaja. Jeg synes hvertfall hytta dems er luftig, glad og lett og ren😊 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke Linn og Reidar gjort ferdig benkeplata? Man ser sagekanten ved sittebenken.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror LV&R tapte mye på det gul/lilla soverommet, det ble ikke noe pent. Selvom jeg ikke tror det står og faller på det, men jeg heier virkelig på de! 

Beundrer M&I sin stå-på-vilje, hvor oppriktige de er! 

Enig med flere over her, forkjøpsrett til alle deltakerne og til en rimelig pris da de selv har lagt sjelen sin i arbeidet med hyttene. 

Også enig med at det burde deles ut flere gullhammere pr uke fra hver ekspert, for at konkurransen blir jevnet mer ut. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Jayne said:

Tror LV&R tapte mye på det gul/lilla soverommet, det ble ikke noe pent. Selvom jeg ikke tror det står og faller på det, men jeg heier virkelig på de! 

Enig med flere over her, forkjøpsrett til alle deltakerne og til en rimelig pris da de selv har lagt sjelen sin i arbeidet med hyttene. 

Også enig med at det burde deles ut flere gullhammere pr uke fra hver ekspert, for at konkurransen blir jevnet mer ut. 

Enig, alle dommerne skulle fått delt ut en gullhammer hver, hver uke. Da hadde det blitt mer spennende og hver enkelt dommer kunne dømme utfra sitt spesialfelt.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irja skrev (4 timer siden):
  Vis skjult innhold

At ballkast og saging/spikring av fire plankebiter skal avgjøre en gullhammer i finalen.. det blir for dumt 🙄

Henger ikke sammen i det hele tatt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favoritthytte er Helene og Henrik sin.

2. Plass: Stine og Jamina

3. Plass: Mina og Isabell.

4. Plass Linn Veronica og Reidar.

Det er kun ut i fra hvordan hyttene ser ut, og hvem jeg ville ha stemt på etter utseende. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finale er det i morgen.

Om jeg tar personen ut av dette og kun skal bruke min egen smak til å sette hyttene i rekkefølge.

Linn Veronica og Reidar > Henrik og Helene > Stine og Jamina > Mina og Isabell

Gleder meg til i morgen, da har vi en vinner og vi er ferdig med årets sesong.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (8 minutter siden):

Hvor mange hammere har de forskjellige parene nå, før siste episode imorgen??

4 til LV-R

1 til Isabell/Mina

Resten; 3 

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jayne skrev (6 timer siden):

Jeg frykter at du har rett i det soverommet. De skulle valgt en lys lavendelfarge, gjerne med noe grått i, som f.eks. Jotun sin Lavender Touch. Det hadde vært mye mer moderne og passet bedre til et soverom. Nå ble det litt 90-talls "Mot i Brøstet"-stemning på det soverommet.

Håper allikevel de vinner!

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best hytta til Stine og Jamina. Dessuten synes jeg de har vært flinke til å jobbe og gjort bra snekkerarbeid. Liker fargene de har også, og er positive mennesker.

Kjøkkenøya er en fin romdeler, ekstra benkeplass/oppbevaring og kan skyves rundt (kan også tas med ut på plattingen om det trengs).

Reidar og Linn Veronica er også dyktige, men liker ikke fargene de har brukt. Er muligens de som har størst sjanse til å vinne da de er gode på snekkerarbeid og er sånn passe nøye.

Mina og Isabel når ikke helt opp snekkermessig, men har et veldig fint uteområde.

Helene og Henrik har tatt seg opp utover i programmet, men særlig Helene henger seg for mye opp i detaljer. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker fargene til lv og r. I den lille hytta tenker jeg det er ok å peise på. Spennende kontraster. Jeg synes det ser ut som mye inspirasjon er hentet fra koi fargestudio

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cookies skrev (53 minutter siden):

Hvem vant dagens hammer?

Spoiler

HH.

Endret av Lawyam
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lawyam skrev (12 minutter siden):
  Skjul innhold

HH.

Ja, og de gjorde smart i å feste planken på høykant i skrustikka i sløydbenken, og dermed sto den fast helt til siste bit. De andre fikk problemer når planken ble kort.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså denne uka har Helene glimta til. Hun ser ut til å ha humor og glimt i øye, vi fikk inntrykk av humoren mellom henne og henrik. Skjønner plutselig hvorfor de kom videre fra casting. Så søte og morsomme. Og at hun har mye følelser er ok, vi så bare litt få av dem de første 9 ukene. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaleidoskop skrev (28 minutter siden):

Altså denne uka har Helene glimta til. Hun ser ut til å ha humor og glimt i øye, vi fikk inntrykk av humoren mellom henne og henrik. Skjønner plutselig hvorfor de kom videre fra casting. Så søte og morsomme. Og at hun har mye følelser er ok, vi så bare litt få av dem de første 9 ukene. 

Ja, de er kjempesøte sammen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...