Gå til innhold

Sommerhytta 2024 - TV2 - Ingen spoiling

Ctrl

Anbefalte innlegg

refill skrev (På 20.5.2024 den 6.55):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

haha...fantastisk resonnement om denne ukes prosjekt, og jeg holder med 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagens episode:

Vis skjult innhold

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vårluft i hagen", sa Stine - da de drodlet om hva som kunne være ute-oppdraget denne uka. 😂

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snipa skrev (På 20.5.2024 den 18.11):

"Vårluft i hagen", sa Stine - da de drodlet om hva som kunne være ute-oppdraget denne uka. 😂

Ekspander  

Virket nesten som han blomsterfyren som jeg dessverre ikke husker navnet på nesten var litt oppgitt over at mer skulle inn i "hagen" også. 

Hvem vil egentlig ha så sinnsykt mye jobb på hytten? Jaja, kanskje kjekt med en liten kjøkkenhage og et bed om man bor i leilighet og er veldig hageinteressert. Personlig hadde jeg sådd blomstereng frø i alt etterpå om jeg hadde vunnet 😂 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske produksjonen kunne lage opp tegninger/illustrasjoner når parene beskriver sine prosjekt. Sånn som f.eks Bakemesterskapet.. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (På 20.5.2024 den 20.22):

Virket nesten som han blomsterfyren som jeg dessverre ikke husker navnet på nesten var litt oppgitt over at mer skulle inn i "hagen" også. 

Hvem vil egentlig ha så sinnsykt mye jobb på hytten? Jaja, kanskje kjekt med en liten kjøkkenhage og et bed om man bor i leilighet og er veldig hageinteressert. Personlig hadde jeg sådd blomstereng frø i alt etterpå om jeg hadde vunnet 😂 

Ekspander  

Det er jo helt merkelig opplegg! Stusset da hagefyren anbefalte kaktus og sukkulenter inne ettersom man ikke er på hytta hele tiden og kan vanne. Men ute skal man ha en mini botanisk hage i små bed på grus. 

• Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene i gang med klagingen igjen. Til og med tålmodige Henrik måtte be henne være litt mindre negativ. Og hun mener at hun «tuller for å holde humøret oppe»? Nei, det er ikke tulling for å holde humøret oppe, det er som Henrik sier, negativ energi. Glad jeg ikke er Henrik, hun er en sånn som virkelig suger energi.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode:

Vis skjult innhold

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tufsetrollet skrev (På 22.5.2024 den 20.09):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

Enig. Synes mina og Isabell sine var vel så fine. 

Vis skjult innhold

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt tanker om årets sesong.

Vis skjult innhold

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis skjult innhold

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (På 23.5.2024 den 9.12):
  Vis skjult innhold

Ekspander  
  Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookiesandcream skrev (På 23.5.2024 den 12.21):
  Vis skjult innhold

Ekspander  

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkken uke:

Vis skjult innhold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  refill skrev (På 23.5.2024 den 12.47):

Ekspander  

Hahaha, jeg dauer! Det verste at det ikke er så langt unna virkeligheten 😂

Og enig! Imponert over de som får det til! Det krever en hel egen dedikasjon for farger, men blir jo SÅ stilig når det sitter.

(Skjedde noe rart med siteringen, menmen…)

Endret av Cookiesandcream
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode,min rangering:

Vis skjult innhold

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lavt nivå i år. Jeg som flere av dere scroller meg igjennom. 
Det er totalt uinspirerende. Jeg har i de fleste år alltid funnet noen jeg virkelig håpet vant, som ga meg inspo og tips. I år er det ingen, absolutt ingen, som er i nærheten. Castingansvarlig burde byttes ut… 

Det eneste jeg fikk med meg fra uka som jeg likte var når Reidar sa at det ble litt tullete med enda mer hage/kjøkkenhage. Bare lage noe for å lage noe liksom. 
Det må jeg si meg 100% enig i. 

Men sesongen er gørr. 😅

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det noen gang vært 3 så stygge kjøkken i samme sesong? Denne gangen var det bare vinnerne som hadde et kjøkken jeg kunne oppholdt meg i lengre enn ett minutt uten å få hodepine. Venninnene sitt var vel også sånn halvveis rolig i uttrykket, men for enkelt og dårlig utført.

Et Lego-sirkuskjøkken og et rotten banankjøkken... hva er det der for noe!??!?? 🤣🤣🤣 Jeg trodde etter introen i starten av sesongen at Jamina og Stine skulle kjøre en norsk-marokkansk stil, men det ble jo bare en grusom ikke-stil. Og det blå Legosirkuset er faktisk så stygt at det er på nivå med dansken og sønnens kjøkken for noen sesonger siden. Dette er grusomme greier! Og hva er det Aina har røyket som skryter dette opp i skyene... 😅

Denne sesongen er det lite inspirasjon å hente. 🫣

Endret av Blåttvann
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...