AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Det ble utbetalt penger fra NAV i går i følge utbetalingsoversikten. Utifra det jeg kunne se så var det allerede lagt til utbetaling rundt kl. 12.00 i går. Har enda ikke fått pengene inn på konto, nå har det minimum vært to bankoverføringer siden det ble sendt fra NAV. Har opplevd det tidligere også at det tar tid, det kommer stort sett aldri før rundt 12.00-tiden. Synest det virker som banken min er treig jeg, eller overreagerer jeg? Burde ikke en NAV-utbetaling som ble utbetalt i går vært på konto no? Anonymkode: d31cd...70e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 ta kontakt med NAV, i noen tilfeller har de 2-3 virkedagers behandlingstid men som regel er det slik at daten for overføring er NAV sin garanti for at du skal ha pengene på konto, ikke banken.. Anonymkode: 88ce3...62b 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ta kontakt med NAV, i noen tilfeller har de 2-3 virkedagers behandlingstid men som regel er det slik at daten for overføring er NAV sin garanti for at du skal ha pengene på konto, ikke banken.. Anonymkode: 88ce3...62b Pengene er sendt ut fra NAV, det står utbetalingsdato 25.mars og pengene har kommet opp i oversikt med utbetalinger så jeg antar at NAV har betalt ut... Pengene kommer vel i løpet av dagen... Anonymkode: d31cd...70e
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Det er påske og de som puncher overføringer i banken har fri. Så du må nok pent vente til de kommer tilbake fra fjellet før du får pengene. Sånn går det når banksektoren er beskyttet næring. Null innovasjon. Hvorfor bruke penger på å forbedre et system om man ikke må. Anonymkode: 21bd0...c7d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er påske og de som puncher overføringer i banken har fri. Så du må nok pent vente til de kommer tilbake fra fjellet før du får pengene. Sånn går det når banksektoren er beskyttet næring. Null innovasjon. Hvorfor bruke penger på å forbedre et system om man ikke må. Anonymkode: 21bd0...c7d Nå er du på feil jorde. Det er minst 30 år siden bankfolk satt og punchet overføringer. Det stemmer heller ikke at det er null innovasjon i banknæringen. Uten innovasjon hadde vi verken hatt nettbank, mobilbank, debetkort, vipps osv., men fortsatt gått i banken med grønne bankgiroblanketter for å betale regninger og betalt i butikken med sjekk. Anonymkode: 4e134...12e 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Er fem tidspunkt penger kommer inn på konto: 05.45, 09.45, 11,45, 13.45 og 15.45. Med straksoverføring er de der med en gang. Men dette bruker ikke nav. Anonymkode: 7e319...1ce 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 Hei TS her, jeg fikk pengene 09.45, så da tok det ikke heldigvis ikke så lang tid likevel Anonymkode: d31cd...70e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå