monja Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Jeg lurer fælt på hvem som produserer disse kakeboksene som mange lag og foreninger bruker å selge? Noen som vet?
Gjest Gjest Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Åh, ja det lurer jeg også på! De "Mammas sjokoladeboller" er sinnsykt gode!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Hallo. Er det noen her som har oppskrift på disse "Mammas Sjokoladeboller" ? Eller oppskrift som likner? Tusen takk på forhånd.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #6 Skrevet 9. november 2006 Sjokoladeflarnene er fantastisk gode!
Susannah Skrevet 9. november 2006 #7 Skrevet 9. november 2006 Å, ikke minn meg på mammas sjokoladeboller - de er bare farlig gode... Får håpe jeg kjenner noen som selger dem i år også....
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #8 Skrevet 9. november 2006 Tror dere det går an å bestille som privatperson, ala. bare 5 bokser? De kakene så farlig gode ut.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #9 Skrevet 9. november 2006 Tror dere det går an å bestille som privatperson, ala. bare 5 bokser? De kakene så farlig gode ut. ← Jeg tror 80 bokser er det minste antallet. Selv om de er rågode anbefaler jeg nok ikke det... 1
Gjest Gjesten Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Dei der sjokoladeflarne kan du få på ICA , og dei e go ja.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #11 Skrevet 9. november 2006 Dei der sjokoladeflarne kan du få på ICA , og dei e go ja. ← ER DET SANT?! Heeelt like? (Jeg må nemlig ha melkefri mat, og det er de i boksene i allefall..)
Gjest Gjesten Skrevet 9. november 2006 #12 Skrevet 9. november 2006 Nei, det veit eg ikkje, eg berre kjøper havreflarn der eg, har ingen allergiar, så eg har ikkje sjekka, beklager
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2006 #13 Skrevet 9. november 2006 Nei, det veit eg ikkje, eg berre kjøper havreflarn der eg, har ingen allergiar, så eg har ikkje sjekka, beklager ← Men da er det i allefall håp!!
Lizzie123 Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Jeg kjøpte 2 av de boksene for et år siden. Siden de var så sinnsykt gode, ringte jeg nr.som stod på baksiden av boksen, for å prøve å kjøpe privat. Men det var desverre ikke mulig, fikk heller beskjed om å kontakte diverse idrettsforeninger. Kanskje like greit at jeg ikke fikk flere bokser, for da hadde jeg vel sitti og spist ennå
Gjest Gjest_Lizzie_* Skrevet 16. januar 2010 #16 Skrevet 16. januar 2010 Oppskrift på sjokoladeboller. Smaker nesten det samme som " Mammas Sjokoladeboller" = 3 dl havregryn 1 dl sukker 2 ts vaniljesukker 2 ss kakao 100 gram smør 2 ss sterk kaffe Smelt smør med kaffe. Bland alt det tørre. Hell den varme kaffe og smørblandingen over det tøre og bland godt. La det svelle 30 minutter i kjøleskap. Form små kuler og rull dem i kokos, revet sjokolade, kakao, oboy el. La dem stivne i kjøleskapet, Oppbevar dem kaldt.
Cji Skrevet 27. mars 2012 #17 Skrevet 27. mars 2012 Oppskrift på sjokoladeboller. Smaker nesten det samme som " Mammas Sjokoladeboller" = 3 dl havregryn 1 dl sukker 2 ts vaniljesukker 2 ss kakao 100 gram smør 2 ss sterk kaffe Smelt smør med kaffe. Bland alt det tørre. Hell den varme kaffe og smørblandingen over det tøre og bland godt. La det svelle 30 minutter i kjøleskap. Form små kuler og rull dem i kokos, revet sjokolade, kakao, oboy el. La dem stivne i kjøleskapet, Oppbevar dem kaldt. Ligner enda mer om en bruker Havremel istede for Havregryn Har samme smaken, men med annerledes konsistens 1
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #18 Skrevet 22. november 2013 Noen som vet om noen som selger de?? Anonymous poster hash: 3626a...caa
AnonymBruker Skrevet 22. november 2013 #19 Skrevet 22. november 2013 Vil ha sjokoladebollene! Anonymous poster hash: 3626a...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå