AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Hei. Har de siste dagene hatt menssmerter og løs mage. Vet ikke om dette er noe tegn på at fødselen snart er i gang?🤔. Menssmertene kan vare i flere timer og stråler ned lår og i korsryggen🥵 Har også fått fødefjes og vann i kroppen. Hadde ikke noe av dette med første. Men må jo ikke bety noe om at fødselen er i gang. Er i uke 36 nå. Og fødte i uke 38 sist. Hadde dere noen tegn på fødsel uker/dager før det skjedde? Anonymkode: 4e4a0...435
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Jeg fødte i uke 35 første gang. Og uke 40 siste gang. Ville anbefalt å bare lene deg tilbake og ikke lete etter tegn på fødsel. Siste ukene mine ble kjempeslitsomme for alle, inkludert helsepersonell, sa jeg kom til å føde tidlig. Fikk knapt sove til slutt for alt var «et tegn». Anonymkode: ef80a...304
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Hva er fødefjes? Anonymkode: 4c9b4...f6a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Jeg fikk løs mage når min fødsel nærmet seg, men fordøyelsen var jo helt koko hele svangerskapet så ikke godt å si om det var et tegn 😅 Anonymkode: 33572...f56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå