Tuva1230 Skrevet 26. mars 2024 #1 Skrevet 26. mars 2024 Har 2 spørsmål. Jeg og typen har vært sammen i 6mnd. De første mnd hadde vi mye sex, en gang om dagen som oftest eller flere ganger. Man merket han hans mannlige instinkt trengte sex og ville ha meg. Nå har vi sex kanskje 2 ganger i uken. Men vi har sykt god sex når vi har det. Skjønner at når man er sammen lenge så har man ikke like mye sex osv. men hvor ofte har dere sex med partneren deres? Han sier at han ikke tenker så mye på sex, men når man ser partneren sin naken eller tar på partneren sin, hvordan blir man ikke kåt da? Visst jeg prøver å gjøre han kåt så kommer han på masse unnskyldinger. Vi har hatt flere samtaler om det og han sier at han ikke mener noe med det. Generelt så er han er veldig tankeløs person som ikke følger så mye med og er litt borte rett og slett. Men hva er greia? Jeg får sykt dårlig selvtillit og mister sexlyst selv. Hjelp meg.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Vil han ikke bli med så kos deg uten han, gjerne med han til stedet. Klarer han å stå i mot da så har dere et problem. Anonymkode: c8a57...bcb 2
Ubulu Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Han høres ut som meg, jeg glemmer ofte at sex er en greie i forhold. Føler det er så mye mas ofte. Går periodevis her, med mer og mindre sex Kanskje det skjer noe annet i livet hans? Menn er ikke alle så styrt av sexlysten at i det sekundet de ser deg naken, så må de ha sex
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Greit å ikke ha sex flere ganger om dagen, hele uken. Men når man ikke blir kåt av å se partner sin naken? Tror rett og slett at dere ikke har noe god seksuell kjemi. Dere er nok forskjellig der. Du fortjener en mann som elsker å se kroppen din, selv om han har sett deg naken en million ganger. Livet er for kort til å være i et forhold hvor man mister sexlyst. Lever bare en gang, god sex og kjemi på soverommet er viktig. Anonymkode: e8981...70a 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (6 timer siden): Generelt så er han er veldig tankeløs person som ikke følger så mye med og er litt borte rett og slett. Og i tillegg ikke interessert i sex? Jeg blir litt nysgjerrig på hvilke attributter denne karen har, som veier opp, eller hvorfor du tar til takke? Anonymkode: edddc...474
svartkatt Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Dere passer vel ikke sammen seksuelt sett da.. med tanke på mengde/hyppighet.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (6 timer siden): Men hva er greia? Jeg får sykt dårlig selvtillit og mister sexlyst selv. Hjelp meg. Greia er at du og andre damer sier når dere passer dere at menn må slutte å oppføre seg som dyr, de må ha mer fokus på andre ting. Når vi ''endelig'' har endret oss, så er det galt for dere at vi ikke oppfører oss som dyr når dere er nakne og tilbyr sex. Anonymkode: d2175...8cb
TomSawyer Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (6 timer siden): Har 2 spørsmål. Jeg og typen har vært sammen i 6mnd. De første mnd hadde vi mye sex, en gang om dagen som oftest eller flere ganger. Man merket han hans mannlige instinkt trengte sex og ville ha meg. Nå har vi sex kanskje 2 ganger i uken. Men vi har sykt god sex når vi har det. Skjønner at når man er sammen lenge så har man ikke like mye sex osv. men hvor ofte har dere sex med partneren deres? Han sier at han ikke tenker så mye på sex, men når man ser partneren sin naken eller tar på partneren sin, hvordan blir man ikke kåt da? Visst jeg prøver å gjøre han kåt så kommer han på masse unnskyldinger. Vi har hatt flere samtaler om det og han sier at han ikke mener noe med det. Generelt så er han er veldig tankeløs person som ikke følger så mye med og er litt borte rett og slett. Men hva er greia? Jeg får sykt dårlig selvtillit og mister sexlyst selv. Hjelp meg. Det ligger i ham og ikke i deg. Du er ikke mindre deilig nå enn i begynnelsen. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 Tråden blir snart stengt grunnet manglende overskrift. Les reglene før du poster. Anonymkode: e6435...c99 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #10 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (7 timer siden): Har 2 spørsmål. Jeg og typen har vært sammen i 6mnd. De første mnd hadde vi mye sex, en gang om dagen som oftest eller flere ganger. Man merket han hans mannlige instinkt trengte sex og ville ha meg. Nå har vi sex kanskje 2 ganger i uken. Men vi har sykt god sex når vi har det. Skjønner at når man er sammen lenge så har man ikke like mye sex osv. men hvor ofte har dere sex med partneren deres? Han sier at han ikke tenker så mye på sex, men når man ser partneren sin naken eller tar på partneren sin, hvordan blir man ikke kåt da? Visst jeg prøver å gjøre han kåt så kommer han på masse unnskyldinger. Vi har hatt flere samtaler om det og han sier at han ikke mener noe med det. Generelt så er han er veldig tankeløs person som ikke følger så mye med og er litt borte rett og slett. Men hva er greia? Jeg får sykt dårlig selvtillit og mister sexlyst selv. Hjelp meg. Ikke alle menn er kåte hele tiden, ikke alle menn har lyst på sex hele tiden eller tenker på sex! I begynnelsen går det av seg selv men så går det tilbake til normalen kanskje? Ja det føles fælt, så tidlig i forholdet enda! Snakk med han! Anonymkode: fa240...a0d
trond_70 Skrevet 26. mars 2024 #11 Skrevet 26. mars 2024 Der er vel folk forskjellig, jeg har alltid vært opptatt av sex og ønsker det så mye som mulig, men min kvinnelig partner har tørket mer og mer ut. Jeg blir fortsatt kåt ved nærhet og når jeg ser henne naken eller i sexy klær Trist når det er sånn, hjelper det ikke å pirre han. Har du prøvd å undersøke hva som trigger han seksuelt og hva du kan gjøre for å starte ting? 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #12 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (7 timer siden): Har 2 spørsmål. Jeg og typen har vært sammen i 6mnd. De første mnd hadde vi mye sex, en gang om dagen som oftest eller flere ganger. Man merket han hans mannlige instinkt trengte sex og ville ha meg. Nå har vi sex kanskje 2 ganger i uken. Men vi har sykt god sex når vi har det. Skjønner at når man er sammen lenge så har man ikke like mye sex osv. men hvor ofte har dere sex med partneren deres? Han sier at han ikke tenker så mye på sex, men når man ser partneren sin naken eller tar på partneren sin, hvordan blir man ikke kåt da? Visst jeg prøver å gjøre han kåt så kommer han på masse unnskyldinger. Vi har hatt flere samtaler om det og han sier at han ikke mener noe med det. Generelt så er han er veldig tankeløs person som ikke følger så mye med og er litt borte rett og slett. Men hva er greia? Jeg får sykt dårlig selvtillit og mister sexlyst selv. Hjelp meg. For å si det slik, ser jeg samboer gå naken fra badet gjennom kjøkkenet, gjennom stua eller what ever så er det ikke sånn at jeg lenger blir desperat etter sex.. Hilsen samboer på 20. året Anonymkode: ad4ab...c7b
Perelandra Skrevet 26. mars 2024 #13 Skrevet 26. mars 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg