Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter! Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 mnd. Jeg skal på ferie med han. Problemet er at det er akkurat samme land og by som jeg var i med exen min. Jeg har sakt at jeg har vært der tidligere, men at jeg var der med en venninne og typen hennes. Vi har ikke snakket mye om han og han bor langt unna så vi har ingen felles venner heller. Burde jeg fortelle han at jeg har vært på ferie med exen min der? Føler nesten det bare blir får å gni det inn å trynet hans, men visst jeg velger å si det så er det jo med positiv bakgrunn. Er det viktig å fortelle? Vi vil jo oppleve verden sammen så har det noe å si at jeg har vært der med exen min?

Anonymkode: e1e3d...b9f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du holder munn!!

Anonymkode: e6fd3...318

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvor du har vært med eksen før. Om dere hadde hatt en ferietur til feks Bergen, hadde det også vært et problem nå? 

Syns ikke det er nødvendig å si noe, men det var litt dumt at du løy om det. 

Anonymkode: dbb95...dc8

• Liker 4
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei jenter! Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 mnd. Jeg skal på ferie med han. Problemet er at det er akkurat samme land og by som jeg var i med exen min. Jeg har sakt at jeg har vært der tidligere, men at jeg var der med en venninne og typen hennes. Vi har ikke snakket mye om han og han bor langt unna så vi har ingen felles venner heller. Burde jeg fortelle han at jeg har vært på ferie med exen min der? Føler nesten det bare blir får å gni det inn å trynet hans, men visst jeg velger å si det så er det jo med positiv bakgrunn. Er det viktig å fortelle? Vi vil jo oppleve verden sammen så har det noe å si at jeg har vært der med exen min?

Anonymkode: e1e3d...b9f

Du kan enkelt nevne det i en bisetning når dere er der. F.eks når du går forbi en restaurant så kan du si "Der spiste jeg og eksen min, det var utrolig koselig der, kanskje vi skal prøve stedet i kveld å se om det fortsatt er like bra?"

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tobias001 skrev (6 timer siden):

Du kan enkelt nevne det i en bisetning når dere er der. F.eks når du går forbi en restaurant så kan du si "Der spiste jeg og eksen min, det var utrolig koselig der, kanskje vi skal prøve stedet i kveld å se om det fortsatt er like bra?"

NEI!

Det gjør du ikke!

Reis, kos deg og ikle snakk om xen.

Anonymkode: 8d0ea...79c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Dette burde du sagt før dere bestilte turen. Nå sier du ingenting.

Anonymkode: e7e32...393

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh nei ikke si noe som helst. Ingenting! 

Anonymkode: cee82...bbd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tobias001 skrev (6 timer siden):

Det må være det dårligste tipset jeg har lest i dag 😂 Absolutt ikke gjør dette.

At du har vært der med exen burde ha blitt nevnt når dere bestemte dere for å dra, nå er det nok for sent. Best å ikke si noe.

Anonymkode: bbe59...105

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du laget to tråder med tre timers mellomrom om akkurat det samme?

Anonymkode: 401c2...6f2

Skrevet

Hei jenter? Typisk start på Reddit, av gutt som tror det bare er gutter der. 

Enten dette er tull eller ei, skjønner ikke hvorfor temaet ikke har blitt snakket om tidligere.. må være en overraskelsestur som du plutselig fikk vite destinasjonen til? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 2.00):

Syns ikke det er nødvendig å si noe, men det var litt dumt at du løy om det. 

Jo, men det er greit når det er en dame som lyver.

Uavhengig og sterk kvinne! 🙋‍♀️

Dersom en mann hadde gjort det samme ville jeg sagt tillitsbrudd 🚩 ekkelt 🚩typisk mann 🚩

Anonymkode: ed31f...0d1

• Nyttig 1
Skrevet

Var du der med bare med eksen, eller var du der sammen med venninne, kjæreste og eks? Hvis sistnevnte er tilfelle, så kan det jo fort være en forglemmelse at du ikke nevnte spesifikt at eksen var med. Da kan du jo snike det inn i en bisetning under påskudd av at du tenkte det var underforstått at det var en par-tur inkl. din eks.

Men om din venninne og kjæresten hennes ikke har vært der i det hele tatt, så bør du rette opp i denne tåpelige blunderen først som sist. Om du må spinne videre på en så latterlig løgn, blir det bare verre. 

Jeg hadde ikke fikset å gå i to uker og bable om steder, restauranter og strender jeg hadde vært på og jeg aktivt måtte unnlate å nevne eksen. Det hadde føltes falsk for meg. Og jeg hadde blitt litt overrasket over ljuge-ferdighetene til min partner om han hadde dratt et tilsvarende stunt overfor meg. 

Rydd opp i dette tøyset først som sist. Det er jo en bagatell, men kan fort bli mer enn en bagatell med flere løgner og historier.

• Liker 1
Skrevet

Hva skulle være vitsen med å si det, tenker du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden løy du om dette? Nå må du ihvertfall holde kjeft. Det er irrelevant uansett.

Anonymkode: d75f5...e3a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jo, men det er greit når det er en dame som lyver.

Uavhengig og sterk kvinne! 🙋‍♀️

Dersom en mann hadde gjort det samme ville jeg sagt tillitsbrudd 🚩 ekkelt 🚩typisk mann 🚩

Anonymkode: ed31f...0d1

Ok, hvis du syns det så deg om det. 

Jeg er ikke enig. 

Anonymkode: dbb95...dc8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...