Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen ganger i året drar jeg på teltturer med en vennegjeng. Det har vi gjort i 16 år.
I fjor sommer ble det slutt med eksen, Det var et stygt brudd og vi vil verken se eller snakke med hverandre. Vi var sammen i 6 år.

Nå har hun klart å bli sammen med en av gutta jeg drar på tur med. Så han skal ta henne med på neste tur. 

Greit nok at de ble sammen, men for det første syns jeg det er dårlig gjort at han skal ta henne med når han vet at vi kommer til å krangle og for det andre skjønner jeg ikke hvorfor hun skal oppsøke et sted hvor hun vet at jeg kommer til å være. Og alle som er der er "mine venner", altså folk hun ble kjent med via meg. Jeg hadde aldri dratt på en tur med bare folk jeg kjenner via eksen min.

Hva syns dere?

Anonymkode: c4631...043

• Liker 2
  • Hjerte 11
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, det er rart.

• Liker 35
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Noen ganger i året drar jeg på teltturer med en vennegjeng. Det har vi gjort i 16 år.
I fjor sommer ble det slutt med eksen, Det var et stygt brudd og vi vil verken se eller snakke med hverandre. Vi var sammen i 6 år.

Nå har hun klart å bli sammen med en av gutta jeg drar på tur med. Så han skal ta henne med på neste tur. 

Greit nok at de ble sammen, men for det første syns jeg det er dårlig gjort at han skal ta henne med når han vet at vi kommer til å krangle og for det andre skjønner jeg ikke hvorfor hun skal oppsøke et sted hvor hun vet at jeg kommer til å være. Og alle som er der er "mine venner", altså folk hun ble kjent med via meg. Jeg hadde aldri dratt på en tur med bare folk jeg kjenner via eksen min.

Hva syns dere?

Hun vil lage kvalme. 

Anonymkode: e0818...fbd

• Liker 11
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fortalt gutta at jeg ikke kom til å bli med mer og hvorfor

Anonymkode: 8a085...2fd

• Liker 18
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Fireflies said:

Dump vennen i samme slengen. Hvem blir sammen med en som kameraten har vært med i 6 år?

Vennskapet vårt er over. Man blir ikke sammen med eksen til en venn etter noen få måneder.
Jeg kan dra på tur hvor han er med, men jeg kommer aldri til å være hans venn igjen.

• Liker 16
  • Hjerte 8
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt ham i plenum ( guttegjengen) om han virkelig skal ha henne med?

Anonymkode: 44d41...661

• Liker 10
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hva syns dere?

Dra på turen. Det blir trolig mest ubehagelig for din kompis og eks. Dra med hodet hevet. Din eks blir nok med fordi hun sikkert har følelser for deg fortsatt. Og på selve turen ignorerer du dem i størst mulig grad. Kompis, kortene er på din side. 

Anonymkode: 309c6...4e1

• Liker 22
  • Hjerte 1
  • Nyttig 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dra på turen. Det blir trolig mest ubehagelig for din kompis og eks. Dra med hodet hevet. Din eks blir nok med fordi hun sikkert har følelser for deg fortsatt. Og på selve turen ignorerer du dem i størst mulig grad. Kompis, kortene er på din side. 

BTW! Gir meg selv utmerkelse for svært godt svar. 

• Liker 2
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, kjempestas i se på at kompisen sitter og kliner med eksen 👌

…og muligens også hører sengekosen etterhvert.. 

Anonymkode: 83615...419

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stort telt da

Anonymkode: b03b4...357

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du spurt ham i plenum ( guttegjengen) om han virkelig skal ha henne med?

Anonymkode: 44d41...661

Har ikke spurt han i plenum nei. Men har spurt venner. Noen støtter meg, andre vil ikke blande seg. 

• Hjerte 1
Skrevet

Respektløst som f! Det kunne herr kamerat ha spart seg for. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hun vil lage kvalme. 

Hun vil vise seg fram. Hun er besatt av fasade. 

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Ja, kjempestas i se på at kompisen sitter og kliner med eksen 👌

…og muligens også hører sengekosen etterhvert.. 

Anonymkode: 83615...419

Hev deg over det om det ev. skulle oppstå. Ja, ræva gjort av din forhenværende kompis. Alternativt få med dine ekte kompiser på annen tur hvor dette kvinnemennesket ikke har mulighet til å delta. Og hvem i helvete drar med seg sin kjære på gutteur? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Klarer du å heve deg over det, så dra og lat som om du er on top of The world og ikke enser de to, eller bryr deg en tøddel. Det kan jo virke som om de vil meg en reaksjon.  

Klarer du ikke, så si du står over, fordi det blir for sært å være med på dette nå.
Gode venner ville sett den. Selv om man ikke vil blande seg, så handler det likevel om å respektere den som er alene da.

Anonymkode: dcca4...a6f

• Liker 2
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hev deg over det om det ev. skulle oppstå. Ja, ræva gjort av din forhenværende kompis. Alternativt få med dine ekte kompiser på annen tur hvor dette kvinnemennesket ikke har mulighet til å delta. Og hvem i helvete drar med seg sin kjære på gutteur? 

Det er ikke en guttetur, det er en vennetur, og jeg tok med henne når vi var sammen. Men nå, et drøyt halvt år etter vi slo opp så skal hun visst bli med. Som kjæresten til en "venn" av meg. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva syns dere?

Finn deg en ny dame og ta med henne

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Finn deg en ny dame og ta med henne

Yes, jeg tar meg en tur til dame markedet og finner meg en ny..
Det er dessverre ikke så lett.

• Liker 1
  • Hjerte 3
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hva syns dere?

Ville anbefalt deg å revurdere den kameraten. Tydelig at deltakelsen skjer for å komme i ditt nærvær. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...