AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Hei! Jeg har en stygg føflekk på magen, som jeg har hatt siden jeg var jentunge, som jeg ønsker å fjerne pga kosmetiske grunner. Jeg lurte derfor på om det anbefales noen klinikker på østlandet som fjerner føflekker kosmetisk. Fastlegen min er sykemeldt 100%, så det er vanskelig å få bestilt time og evt bli henvist. Jeg har endel «rare» føflekker på kroppen, og jeg vet ikke om de er kreftfremkallende. Det hadde vært fint å få sjekket opp i det og. Jeg er bare usikker på hvordan jeg skal gå fram, så det hadde vært hyggelig med noen anbefalinger☺️ Anonymkode: 2c474...649
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #2 Skrevet 26. mars 2024 Fastlegen fjerne føflekker uavhengig av om de er kosmetiske eller ikke. Hvis fastlegen er sykmeldt er det nok en vikar eller en annen lege på samme kontor du kan bestille time hos. Anonymkode: 39f94...23c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Jeg fjernet privat (Aleris), og synes det var veldig greit Anonymkode: e6150...fbd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Jeg fjernet hos fastlege. Jeg sa bare at jeg hadde noen føflekker som plaget meg. Anonymkode: 9a794...0c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå