AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Min samboer slikker meg meget meget sjelden og de få gangene så virker det som om han gjør det for å være grei. Har spurt han, men får ikke noe svar. Han har vært utro flere ganger og da hadde han slikket de damene. Mine ekser likte å slikke meg og de ble alltid så kåt av det. Er det smaken av meg han ikke liker? Eller liker han ikke synet av mitt underliv. Anonymkode: a4e52...a49
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min samboer slikker meg meget meget sjelden og de få gangene så virker det som om han gjør det for å være grei. Har spurt han, men får ikke noe svar. Han har vært utro flere ganger og da hadde han slikket de damene. Mine ekser likte å slikke meg og de ble alltid så kåt av det. Er det smaken av meg han ikke liker? Eller liker han ikke synet av mitt underliv. Anonymkode: a4e52...a49 Du snakker mye om slikking. Jeg er mest opptatt av en ting. Utro flere ganger? Hvorfor gidder du? Løp din vei menneske. Anonymkode: 90a88...0f8 3 1
Tuva1230 Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Du må skaffe deg selvrespekt jenta mi. Du sier han har slikket de han har vært utro med som selvfølgelig gjør deg usikker. Hvorfor setter du deg selv i den situasjonen? Dra fra han. Fortjener så mye bedre kjære deg. Det finnes 6 billioner mennesker på denne verden og du velger å være sammen med en som er utro mot deg? Viser at han ikke kunn vil ha deg i livet sitt og være med? Det er ingen unnskyldning for å være utro. Vær sterk. Ikke la de små 10 positive tingene ta over de 100 negative tingene han har gjort. Stand on business. GIRL 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Han har vært utro flere ganger og fortalt detaljer om hva han har gjort med dem? Og dere er fortsatt sammen fordi? Anonymkode: 8e7b7...108 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Tuva1230 skrev (6 timer siden): Du må skaffe deg selvrespekt jenta mi. Du sier han har slikket de han har vært utro med som selvfølgelig gjør deg usikker. Hvorfor setter du deg selv i den situasjonen? Dra fra han. Fortjener så mye bedre kjære deg. Det finnes 6 billioner mennesker på denne verden og du velger å være sammen med en som er utro mot deg? Viser at han ikke kunn vil ha deg i livet sitt og være med? Det er ingen unnskyldning for å være utro. Vær sterk. Ikke la de små 10 positive tingene ta over de 100 negative tingene han har gjort. Stand on business. GIRL Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding . Mulig jeg skrev det litt dumt, han var utro flere ganger for 4 år siden. Og vi jobbet oss gjennom det. Han er en veldig snill mann og vi har det veldig bra. Det eneste er dette, for blir litt usikker på mitt eget underliv. Anonymkode: a4e52...a49
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Det er jo helt umulig for oss her på KG å vite hva typen din tenker om dette. Uansett svar du får her, vil det være kun gjetninger og spekulasjoner som mest sannsynlig er feil. Sannsynligheten for at det er noe galt med ditt underliv, den er imidlertid forsvinnende liten, så den tanken ville jeg lagt til side. Selv slikker jeg dama mi en sjelden gang. Hun har ikke sagt noe om at hun ønsker det oftere, og det er greit, for det er ikke det beste jeg vet. Det er en ubehagelig stilling for nakken, det tar lang tid og er slitsomt. Hår i munnen og hår som kiler på nesa er også ubehagelig, så best når hun er helt glatt der nede, men det er sjeldent. Jeg blir ikke veldig kåt av å slikke henne, men jeg må være veldig kåt for å ønske å gjøre det. Bortsett fra hårveksten, er musa til dama akkurat slik den skal være, innenfor helt normale variasjoner både på lukt og utforming. Anonymkode: a2fa5...9b9
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er jo helt umulig for oss her på KG å vite hva typen din tenker om dette. Uansett svar du får her, vil det være kun gjetninger og spekulasjoner som mest sannsynlig er feil. Sannsynligheten for at det er noe galt med ditt underliv, den er imidlertid forsvinnende liten, så den tanken ville jeg lagt til side. Selv slikker jeg dama mi en sjelden gang. Hun har ikke sagt noe om at hun ønsker det oftere, og det er greit, for det er ikke det beste jeg vet. Det er en ubehagelig stilling for nakken, det tar lang tid og er slitsomt. Hår i munnen og hår som kiler på nesa er også ubehagelig, så best når hun er helt glatt der nede, men det er sjeldent. Jeg blir ikke veldig kåt av å slikke henne, men jeg må være veldig kåt for å ønske å gjøre det. Bortsett fra hårveksten, er musa til dama akkurat slik den skal være, innenfor helt normale variasjoner både på lukt og utforming. Anonymkode: a2fa5...9b9 Takk for svar, mulig at han ikke tenner så mye på det. Anonymkode: a4e52...a49
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 Dette kan ikke vi svare på, men jeg har erfart at et par menn har slikket første og eller andre gang vi har sex, men nesten aldri mer eller svært sjeldent senere. Har virket litt som de prøvde å gjøre et godt førsteinntrykk, men egentlig ikke liker det eller kan levere på det. Det er nok ikke underlivet ditt det er noe galt med det, men han er nok ingen slikker, dessverre. Kommer du ellers når dere har sex, eller er det slikking som skal til, for er det det sistnevnte er det jo nitrist. Anonymkode: ad4de...5df
trond_70 Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 Det er nok sikkert basert på personlige preferanser om hva man liker. Jeg har alltid elsket å slikke mus og synes både smak og lukt er pirrende. Selvfølgelig er det en fordel at musa er frisert, litt enklere å jobbe da 😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå