AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 håper noen smarte hoder har noen gode tips til meg Skal ha 3 sparekonto til forskjellige forsmål. gjerne med bilder. og må være høy rente. har per i dag fond i sparebanken vest, og syns oversikten der er er grei. Prøvde Nordnet men den oversikten var alt for vanskelig for meg. Har 1 fond til meg og 2 barn + et til konfirmasjon. går det an å få alt i en bank? Men da må sparingen kunne skjules vekk fra oversikten. Ellers må jeg ha en separat bank. tenker å ha brukskonto, lønnskonto, matkonto, på en oversikt. Resterende til sparing/buffer. vil ikke ha så mange banker å forholde meg til, maks 2 vist det ikke går an å oppfylle krave om å ha alt i 1 men da vet å skjule det fra hverdags oversikten. 😇 Anonymkode: 2a90c...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Sparekonto med bilder??? Anonymkode: 4125e...5b1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Jeg har min hovedkonto for sparing i maritime and merchant, 5,05% rente. Hvorfor må kontoen "skjules"? Har sett flere skrive om dette i det siste. Anonymkode: afb1b...149 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sparekonto med bilder??? Anonymkode: 4125e...5b1 Ja det finnes. Bildet også er summen spart inni bildet om du skjønner 😅 sikkert pga man får mer motivasjon Anonymkode: 2a90c...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har min hovedkonto for sparing i maritime and merchant, 5,05% rente. Hvorfor må kontoen "skjules"? Har sett flere skrive om dette i det siste. Anonymkode: afb1b...149 Skjønner, aldri hørt om den før. for at jeg ikke skal bli fristet til å ta ut penger, så vil ha de fraskilt fra hoved oversikten. i en bank jeg hadde før kunne jeg velge hvilken kontoer som var synlig og ikke på fremsiden Men vet ikke hvem som tilbyr dette nå. Anonymkode: 2a90c...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Skjønner, aldri hørt om den før. for at jeg ikke skal bli fristet til å ta ut penger, så vil ha de fraskilt fra hoved oversikten. i en bank jeg hadde før kunne jeg velge hvilken kontoer som var synlig og ikke på fremsiden Men vet ikke hvem som tilbyr dette nå. Anonymkode: 2a90c...dcb Virker dette altså, man glemmer vel ikke at man har en konto selv om den er skjult? Anonymkode: afb1b...149 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 Har Nordea. I appen Nordea Mobil kan man ha de kontoene man vil på "forsiden". De andre er likevel bare et klikk unna. Man kan også se kontoer man har i andre banker, f.eks Maritime & Merchant, hvor jeg også har min sparing. Anonymkode: 4125e...5b1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #8 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Virker dette altså, man glemmer vel ikke at man har en konto selv om den er skjult? Anonymkode: afb1b...149 For meg hjelper det at pengene er borte for ellers er det større sjangs at jeg bruker av de. Og er da lettere å se hva jeg bruke av de kontoene jeg har. Men glemmer jo ikke kontoen nei 😅 Anonymkode: 2a90c...dcb
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Sparekonto med bilder??? Anonymkode: 4125e...5b1 Ja. Kan få med film også. Anonymkode: 3397d...36c
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #10 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja det finnes. Bildet også er summen spart inni bildet om du skjønner 😅 sikkert pga man får mer motivasjon Anonymkode: 2a90c...dcb Sbanken har til nå hatt en motiverende spareside i nettbanken, men vet ikke om den fortsatt er der nå som de holder på å gjøre endringer pga DNB. Anonymkode: e88b4...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå