AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Jeg er gift og vi har en datter på 9 måneder. De sover begge to, mannen og jenta vår. Jeg sitter i stuen alene og føler meg så ensom… vil ikke legge meg fordi da må jeg ligge der i mørket.. nå har jeg hvert fall tvn… men jeg kjenner meg så ensom.. På dagene er mannen på jobb og jeg er hjemme med jenta vår. Vi koser oss, men samtidig føler jeg meg ikke glad. Jeg blir så sliten. Og kjenner veldig på ensomhet på dagtid også.. er dette vanlig? Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: f55f3...6af 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Har du noen venner du kan henge med? Anonymkode: 1f4b0...292
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #3 Skrevet 26. mars 2024 Er dette noe du har følt på lenge? Var det slik før du fikk barn, eller kom det etterpå? Kan det være starten på en fødselsdepresjon? Har du nettverk? Noe du føler at du mangler i livet ditt? Sorry, for mange spørsmål, men prøv å finn ut hva som ligger bak ensomheten. Jeg ville luftet tankene mine med fastlege eller helsestasjon. Anonymkode: 9678e...455
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #4 Skrevet 26. mars 2024 Kanskje det er feil man. Anonymkode: 9f8a0...504
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Jeg har det også sånn. Er sjelden alene da jeg har flere barn, mann, jobb osv. Er stort sett opptatt, men er jeg alene kjenner jeg det fort. Podcast hjelper meg. Anonymkode: bbe8a...a18
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Jeg lurer på om mannen din snakker med deg og ser deg, viser omtanke osv? I mitt tilfelle så var jeg veldig ensom i forholdet etter vi fikk barn. Jeg ble fødselsdeprimert og vet ikke om det var en kombinasjon av valg av feil mann(meget/ingen empati) og alt styret med å bli mor. Det tar tid å venne seg til den nye rollen som mor og alt rundt. Jeg ville ha pratet med noen om det:-) Anonymkode: 6b444...2e3
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #7 Skrevet 27. mars 2024 Kanskje du har godt av å komme deg på jobb/skole igjen? Det er en overgang å ikke være hjemme med de minste, men det er godt å være et selvstendig individ igjen og ikke bare mamma. Anonymkode: ee9bb...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå