AnonymBruker Skrevet 25. mars #1 Del Skrevet 25. mars Hva er finest? Broren heter Al. Og kom nå endelig ikke med harry forslag som Xander, jeg er ikke en unge mødre-blogger-bimbo heller. Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #2 Del Skrevet 25. mars Lang påskeferie for trollmødrene nå 🥰 Anonymkode: 6fa0a...571 15 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #3 Del Skrevet 25. mars Lord 🙄🤦♀️ Anonymkode: fd46a...8a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 25. mars #4 Del Skrevet 25. mars Har du vurdert to Xer? Det blir nok enda bedre. Exxander, litt som han Alex Alexander tryllekunstneren.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #5 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lord 🙄🤦♀️ Anonymkode: fd46a...8a1 Det heter hunden min og skulle ungen også hett det hadde det blitt full forvirring dem i mellom. Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #6 Del Skrevet 25. mars Hva med Xander? Som uttales «Kryssander» Anonymkode: 66b28...371 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #7 Del Skrevet 25. mars Ville gått for Exhanderrh, du vil vel ikke han skal havne i klasse med minst fire andre Eksandere 😊 Anonymkode: f12fe...735 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #8 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva med Xander? Som uttales «Kryssander» Anonymkode: 66b28...371 Kan du ikke lese? Ikke kom med harry forslag som Xander skrev jeg! Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #9 Del Skrevet 25. mars Askeladden? Eller eskeladden? Ekseladd? Anonymkode: 9c101...8d3 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #10 Del Skrevet 25. mars Hva med GPT? Passer godt med AI Anonymkode: 616be...dac 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #11 Del Skrevet 25. mars Svar ordentlig da!!! Folk har FAEN meg rett i at på kvinneguiden er det faen ikke mulig å få seriøse svar! Ikke rart dette forumet har dårlig rykte! FØKK! Hva gir det dere å oppføre dere så rasshølete? Jeg er seriøs selv om jeg ikke gidder å kalle sønnen min Ole, Nils, Kåre eller Maximilian! Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #12 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva med GPT? Passer godt med AI Anonymkode: 616be...dac Al, ikke AI. Skaff deg briller! Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Svar ordentlig da!!! Folk har FAEN meg rett i at på kvinneguiden er det faen ikke mulig å få seriøse svar! Ikke rart dette forumet har dårlig rykte! FØKK! Hva gir det dere å oppføre dere så rasshølete? Jeg er seriøs selv om jeg ikke gidder å kalle sønnen min Ole, Nils, Kåre eller Maximilian! Anonymkode: 327da...5ab Avslørt. Anonymkode: 71f37...8c3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #14 Del Skrevet 25. mars Er det ikke mulig å få seriøse svar her? Jeg håpet KG var bedre enn sitt rykte, men neida. Får prøve diskusjon.no i stedet og se om jeg får seriøse svar der. Kan ikke regne med seriøse svar på KG om man ikke er helt A4, tydeligvis Adjøss! Anonymkode: 327da...5ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #15 Del Skrevet 25. mars Man kan vel håpe på troll og ikke psykiatri... 50/50 her det. Anonymkode: e00cb...4dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #16 Del Skrevet 25. mars Hva skal ekspandere egentlig? Anonymkode: 6c32f...6da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #17 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan vel håpe på troll og ikke psykiatri... 50/50 her det. Anonymkode: e00cb...4dc Bare det ikke har barn. Anonymkode: 71f37...8c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. mars #18 Del Skrevet 25. mars Du må da være Nora Helmer 😆 "Happiness is the little things in life" (Alltid åpen). Det er ikke mulig å spørre om slikt om det ikke er satire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #19 Del Skrevet 25. mars Var det ikke du som fikk så dårlig rom på hyttetur, der du ikke hadde plass til alle antrekkene dine? Anonymkode: e702a...289 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #20 Del Skrevet 25. mars AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Svar ordentlig da!!! Folk har FAEN meg rett i at på kvinneguiden er det faen ikke mulig å få seriøse svar! Ikke rart dette forumet har dårlig rykte! FØKK! Hva gir det dere å oppføre dere så rasshølete? Jeg er seriøs selv om jeg ikke gidder å kalle sønnen min Ole, Nils, Kåre eller Maximilian! Anonymkode: 327da...5ab Og der avslørte du deg som Harry…. Anonymkode: 6d98a...a94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå