Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei jenter! Jeg har en kjæreste som jeg har vært sammen med i 6 mnd. Jeg skal på ferie med han. Problemet er at det er akkurat samme land og by som jeg var i med exen min. Vi har ikke snakket mye om han og han bor langt unna så vi har ingen felles venner heller. Burde jeg fortelle han at jeg har vært på ferie med exen min der? Føler nesten det bare blir får å gni det inn å trynet hans, men visst jeg velger å si det så er det jo med positiv bakgrunn. Er det viktig å fortelle? Vi vil jo oppleve verden sammen så har det noe å si at jeg har vært der med exen min?

Anonymkode: c1005...54f

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

De fleste har vel vært på ferier rundt omkring med mennesker fra fortiden🤷🏻‍♀️ Har pratet med kjæresten om destinasjoner jeg har vært med ex. Han også. Vil fremdeles dra til de stedene🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Det normale ville ha vært at du nevnte det da dere begynte å snakke om å dra dit.

Så ja, du må si fra. Hvis han mens dere er der eller etterpå forstår eller blir fortalt at du har vært der før, med en annen kjæreste, da er det nesten et svik. Hadde en kjæreste gjort det mot meg hadde jeg konkludert med at vi ikke hadde evne til å kommunisere godt nok sammen, og jeg ville også tenkt at det at han holdt det hemmelig for meg er et rødt flagg.

Hvorfor er du ikke åpen med kjæresten din?

Anonymkode: 5c419...d65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det normale ville ha vært at du nevnte det da dere begynte å snakke om å dra dit.

Så ja, du må si fra. Hvis han mens dere er der eller etterpå forstår eller blir fortalt at du har vært der før, med en annen kjæreste, da er det nesten et svik. Hadde en kjæreste gjort det mot meg hadde jeg konkludert med at vi ikke hadde evne til å kommunisere godt nok sammen, og jeg ville også tenkt at det at han holdt det hemmelig for meg er et rødt flagg.

Hvorfor er du ikke åpen med kjæresten din?

Glemte å skrive at om kjæresten hadde vært åpen om det fra første stund, da hadde jeg ikke hatt noen som helst problemer med å dra til steder han har vært med tidligere kjærester.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sa du ikke "Der har jeg vært før" da dere begynte å snakke om å dra dit?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...