AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Hei, Vi har ikke fått noe melding om barnehageplass i dag. Bor i Oslo kommune. Når jeg logger meg inn i søknadsportalen er ingenting endret (Står fortsatt at vi er på «venteliste»). Vi er ikke i noen prioriteringsgruppe. Er det noen andre som har fått barnehageplass i dag? Skal ikke alle som har krav på barnehageplass fra august få svar i dag? Anonymkode: bc280...22b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Nei hovedopptaket får svar i flere runder, tror det er 3 runder. Så du kan risikere å ikke få svar før i mai. Når er barnet ditt født? Vårt som er født i februar fikk svar i første runde men de som er født senere får i de senere rundene (mener det går etter alder, gjorde iallfall det ifjor) Anonymkode: 1c625...e88
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Takk for svar! Barnet er født i mars. Ble redd for at manglende svar betød at vi ikke har fått plass på vår topp 5-liste. Er veldig spent på hvor vi havner hen. Anonymkode: bc280...22b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar! Barnet er født i mars. Ble redd for at manglende svar betød at vi ikke har fått plass på vår topp 5-liste. Er veldig spent på hvor vi havner hen. Anonymkode: bc280...22b Da får du nok svar i neste runde Håper du får barnehagen du ønsker. Vi fikk den vi hadde på 4. plass men er veldig fornøyd og jeg er nå glad det var den vi endte i 😊 Anonymkode: 1c625...e88
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Takk, setter veldig pris på svar! Anonymkode: bc280...22b
Josephine Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 (endret) Det AB sier over stemmer. Datteren min er født i november og vi fikk svar i mai (siste pulje) ifjor. Nå har vi søkt og fått innvilget bytte. Fikk førstevalg begge gangene så min konklusjon er at tidspunktet ikke har så mye å si.😊 Endret 25. mars 2024 av Helena * 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Skrevet 26. mars 2024 Jeg fikk heller ikke svar i går og barnet mitt er født tidlig januar. Er det noen som vet om det betyr at alle plassene i barnehagene vi har satt opp har blitt fylt opp etter første opptaksrunde? Anonymkode: 3ecc5...a40
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg fikk heller ikke svar i går og barnet mitt er født tidlig januar. Er det noen som vet om det betyr at alle plassene i barnehagene vi har satt opp har blitt fylt opp etter første opptaksrunde? Anonymkode: 3ecc5...a40 Det er vel lite sannsynlig å få plass i de private barnehagene hvertfall. Anonymkode: 77b47...e3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå