Gå til innhold

Barnehageopptak Oslo

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Vi har ikke fått noe melding om barnehageplass i dag. Bor i Oslo kommune. Når jeg logger meg inn i søknadsportalen er ingenting endret (Står fortsatt at vi er på «venteliste»). Vi er ikke i noen prioriteringsgruppe.

Er det noen andre som har fått barnehageplass i dag? Skal ikke alle som har krav på barnehageplass fra august få svar i dag? 

Anonymkode: bc280...22b

AnonymBruker
Skrevet

Nei hovedopptaket får svar i flere runder, tror det er 3 runder. Så du kan risikere å ikke få svar før i mai. Når er barnet ditt født? Vårt som er født i februar fikk svar i første runde men de som er født senere får i de senere rundene (mener det går etter alder, gjorde iallfall det ifjor)

Anonymkode: 1c625...e88

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Barnet er født i mars. Ble redd for at manglende svar betød at vi ikke har fått plass på vår topp 5-liste. Er veldig spent på hvor vi havner hen. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for svar! Barnet er født i mars. Ble redd for at manglende svar betød at vi ikke har fått plass på vår topp 5-liste. Er veldig spent på hvor vi havner hen. 

Da får du nok svar i neste runde :) Håper du får barnehagen du ønsker. Vi fikk den vi hadde på 4. plass men er veldig fornøyd og jeg er nå glad det var den vi endte i 😊

Anonymkode: 1c625...e88

AnonymBruker
Skrevet

Takk, setter veldig pris på svar!

Skrevet (endret)

Det AB sier over stemmer. Datteren min er født i november og vi fikk svar i mai (siste pulje) ifjor. Nå har vi søkt og fått innvilget bytte. Fikk førstevalg begge gangene så min konklusjon er at tidspunktet ikke har så mye å si.😊

Endret av Helena *
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk heller ikke svar i går og barnet mitt er født tidlig januar. Er det noen som vet om det betyr at alle plassene i barnehagene vi har satt opp har blitt fylt opp etter første opptaksrunde? 

Anonymkode: 3ecc5...a40

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg fikk heller ikke svar i går og barnet mitt er født tidlig januar. Er det noen som vet om det betyr at alle plassene i barnehagene vi har satt opp har blitt fylt opp etter første opptaksrunde? 

Anonymkode: 3ecc5...a40

Det er vel lite sannsynlig å få plass i de private barnehagene hvertfall.

Anonymkode: 77b47...e3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...