Gå til innhold

Hvilden realityserie ville DU vært med i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, ja, dette er en diskusjon som jeg og venninna mi har hatt et par ganger, og nå tenkte jeg at det ville være interessant å høre hva dere mener!

Kunne du tenkt deg å kjempe om Ungkaren, eller bo 100 dager i Big Brother-huset? Selv er jeg litt usikker... :ler:

Hvilken realityserie Ville du vært med i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Robinson.. Skulle bare ligget i sola og blitt grisebrun, for så å oppføre meg som riksbitch nummer 1, slik at jeg ble sendt hjem før jeg rakk å bli sulten.. :sjarmor:

Skrevet

Det som virker mest vettugt er jo f.eks 71 Grader Nord, men jeg er særdeles dårlig trent, jeg hater høyder, jeg liker ikke vann... Så jeg tror det ville vært litt lite smart.

Jeg får henge meg på robinson, da blir man ihvertfall brun :sjarmor:

Men jeg hadde ikke spist ekle ting og sånn, og jeg tror jeg måtte ha bodd litt bedre enn hva de gjør.

En jeg kjenner var med første gangen, tror han hadde det fint jeg, dog er han litt mer begeistret for ekle ting enn hva jeg er da

Skrevet

Hm.. Husker ikke alle som går rundr omkring, men Robinson hadde vært gøy :) Eller Top Model ;) Siden jeg er den perfekte modell.... :ler:

Skrevet

Den reality serien som banker opp alle de andre reality seriene

Skrevet

Muldvarpen tror jeg er den eneste reality-serien jeg i det hele tatt kunne ha vurdert å bli med i.

Skrevet
Muldvarpen tror jeg er den eneste reality-serien jeg i det hele tatt kunne ha vurdert å bli med i.

Tenkte akkurat på det samme...

Skrevet

Muldvarpen eller 71 grader Nord.

Men er nok litt for dårlig trent til 71... :sjenert:

Skrevet

Ekstrem Oppussing-uten tvil!! (For det er vel også en reality-serie, eller :klø:?)

Og da skulle det selvfølgelig være MIN leilighet som skulle få seg et ansiktsløft, mens jeg tilbragte 10 dager på beachen :sjarmor: .

Skrevet

Når jeg ser ut vinduet idag, så kunne jeg tenkt meg å vært med på "Robinson! "

Hadde jeg vært sprek, så kanskje 71...

Skrevet

Kanksje den svenske hvor de spiller middelaldersamfunn, med rike og fattige. Hørte om noen spesielle realitiserier, hva het de igjen?

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Villa Medusa, uten tvil.

Enig. INGEN andre hadde vært aktuelle.

Gjest gjest 0
Skrevet

The amazing race hvis det noen gang kommer til norge!! Da melder jeg må på!

Skrevet

Slankekrigen. Da skulle jeg naturligvis vært trener for det norske laget. Gud bedre som de hadde fått kjørt seg :)

Gjest Liten Tapir
Skrevet
Slankekrigen. Da skulle jeg naturligvis vært trener for det norske laget. Gud bedre som de hadde fått kjørt seg :)

Så du syns ikke de fikk kjørt seg nok som de gjorde i år, eller...? :forvirret:

Skrevet

Kunne tenke meg å være med i Amazing Race! Reise jorden rundt og kjempe mot klokken for å løse oppdragene raskest mulig. Tror det hadde passet meg mye bedre enn å stenges inne i et hus eller sitte på en øde øy uten mat.

Skrevet
Kunne tenke meg å være med i Amazing Race! Reise jorden rundt og kjempe mot klokken for å løse oppdragene raskest mulig. Tror det hadde passet meg mye bedre enn å stenges inne i et hus eller sitte på en øde øy uten mat.

Glemte The Apprentice! Det kunne vært spennende!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...