Krantz95 Skrevet 25. mars 2024 #1 Del Skrevet 25. mars 2024 DNB spiser seg stor og sterk Selv Sbanken gir ingen vokseverk Med 20 % rabatt hos Power rett som det er DNB vil hanke inn kunder fra fjern og nær Vår kjære stat er største eier i norges største bank Små banker kan ikke hamle opp, og driver bare dank Hvorfor ikke gjøre som staten? Ta en stor bit av den gode salaten Salaten vil gjøre deg rik og glad som en laks Kjøp aksjer i DNB hvor du ikke trenger flaks! Som eier vil utbyttene fylle din pung Bare husk; du må kjøpe aksjer i DNB som ung! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Del Skrevet 25. mars 2024 20% på Power gjelder ikke spillkonsoller. Anonymkode: b633a...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krantz95 Skrevet 25. mars 2024 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 20% på Power gjelder ikke spillkonsoller. Anonymkode: b633a...1a1 Spillkonsoller er ingen fest Samsung Galaxy er best 20 % rabatt på Galaxy er sunt Man kan reise galaksen rundt Tror man spillkonsoller er meningen med livet Vil jeg anbefale å lese "Det suser i sivet" Er det ikke nok, kan man ta veien videre til favn Og da hører man på "The Piper at the Gates of Dawn" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Del Skrevet 25. mars 2024 ChatGPT? Anonymkode: f5139...cba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krantz95 Skrevet 25. mars 2024 Forfatter #5 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ChatGPT? Anonymkode: f5139...cba Nei, jeg klarer å finne ord som rimer på hverandre helt uten noen hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Del Skrevet 25. mars 2024 Krantz95 skrev (2 minutter siden): Nei, jeg klarer å finne ord som rimer på hverandre helt uten noen hjelp. Oi Anonymkode: f422b...a07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #7 Del Skrevet 26. mars 2024 👏🏼👏🏼👏🏼 Anonymkode: 1f014...218 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Del Skrevet 26. mars 2024 Krantz95 skrev (10 timer siden): Nei, jeg klarer å finne ord som rimer på hverandre helt uten noen hjelp. Favn og dawn rimer da overhode ikke. Anonymkode: b813d...c71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Del Skrevet 26. mars 2024 Krantz95 skrev (21 timer siden): Spillkonsoller er ingen fest Samsung Galaxy er best 20 % rabatt på Galaxy er sunt Man kan reise galaksen rundt Tror man spillkonsoller er meningen med livet Vil jeg anbefale å lese "Det suser i sivet" Er det ikke nok, kan man ta veien videre til favn Og da hører man på "The Piper at the Gates of Dawn" Hva har dette med det jeg skrev å gjøre? Anonymkode: b633a...1a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 26. mars 2024 #10 Del Skrevet 26. mars 2024 21 hours ago, Krantz95 said: Og da hører man på "The Piper at the Gates of Dawn" He, he. Elsker den plata selv om jeg aldri har prøvd syre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå