Gå til innhold

Er jeg for kravstor?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg (kvinne) er litt misfornøyd med samboeren min. Vi har et godt sexliv, men jeg synes det er preget av at han kommer for fort, og at han fokuserer for mye på sitt eget kjønnsorgan. Av og til varer det bare noen sekunder, sjelden over minuttet. Han er flink med både fingre og tunge, så kvaliteten klager jeg ikke på, men det varer bare innmari kort. I tillegg elsker han oralsex, men da «bruker jeg jo opp» en god del av den tilmålte tiden han holder ut, og da er det jo nesten ingen vits i å ha sex. Å gi blowjobs er null problem for meg, for da er fokuset mitt å gi, og det er fint. Men når vi skal ha sex vil jeg jo helst ha sex, da. 

Jeg tenner på at han fokuserer på meg. Jeg tenner på at han tar seg god tid og tirrer meg opp, leker seg og gjerne bruker leketøy. Det er han veldig med på, han elsker å leke med meg, men det han også da gjør er å kle seg selv naken, og stå og nappe og smådra i penis mens han holder på med meg. Det irriterer meg. Jeg har prøvd å si ifra, men han skjønner det ikke. Det er jo også et litt ømt tema, så jeg har ikke klaget på at han kommer for fort. 

Jeg er glad i analsex, men det krever jo en del forberedelse. Hvem gidder at forberedelsen tar lenger tid enn selve sexen? Han er også ivrig på rumpelek, men også her synes jeg han har alt for mye fokus på sin egen penis. Han drar i den og dytter meg med den, flytter på den slik at den legger seg på meg, og det forstyrrer hele opplegget synes jeg da. Kan han ikke bare la den være i fred en stund, så hele seansen kan vare litt? Er jeg for kravstor som ønsker at han heller kan fokusere på meg FØR han begynner å styre med sin egen penis? Er jeg på jordet her? 

Anonymkode: c02bc...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke kravstor!

Han høres litt egoistisk ut.

Kan han ikke prøve en omgang til hvis den første runden varer alt for kort?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du er kravstor i det hele tatt, og jeg kjenner meg igjen i dine "krav". Jeg tror rett og slett at dere ikke er så veldig seksuelt kompatible, og det er dessverre krevende å endre en voksen persons seksuelle personlighet, så jeg tviler på at han kan endre seg 

Anonymkode: fde27...b0c

Skrevet

Høres ut som om dere trenger en god prat i fredstid, altså når dere ikke er til sengs. Prøv å se på det som en utfordring dere må løse sammen - ikke legg skylden på noen.

Jeg har funnet ut at jeg kommer mye lengre med å skryte enn med å klage. Så, skryt av ferdighetene hans og si at du har lyst til å se hvordan du reagerer hvis han bruker de flotte egenskapene hans på deg i kanskje 15-30 minutter mens han har fullt fokus på deg. Og uten at det fører til samleie etterpå. (Det kan jo tenkes han er nervøs for at han ikke er klar når du blir klar - så derfor kan det jo være en ide å si at dere ikke skal ha samleie etterpå.)

Skrevet

Bekken trening for mannen? Jeg har en gang i tiden datet en to ferdig.  Jeg begynte forsiktig å snakke om bekken trening for menn, for å styrke orgasmen og vare lengre. Samtidig lese han bedre , så jeg justerte takt med å gjøre det umulig å for han å skape friksjon og ikke stimulere han til jeg så han var på vei ned fra høyden. Sånn trente vi i lag til han klarte å kontrollere sin avgang bedre. Øvelse , dialog og bekken trening funke for de fleste. Kondom for å minske følsomhet?... Penis ring for  å holde trykke lengre... Snakk om det, og la det bli en lek og ligg i sofaen å minne hverandre på klem,hold,pust,slipp...

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg (kvinne) er litt misfornøyd med samboeren min. Vi har et godt sexliv, men jeg synes det er preget av at han kommer for fort, og at han fokuserer for mye på sitt eget kjønnsorgan. Av og til varer det bare noen sekunder, sjelden over minuttet. Han er flink med både fingre og tunge, så kvaliteten klager jeg ikke på, men det varer bare innmari kort. I tillegg elsker han oralsex, men da «bruker jeg jo opp» en god del av den tilmålte tiden han holder ut, og da er det jo nesten ingen vits i å ha sex. Å gi blowjobs er null problem for meg, for da er fokuset mitt å gi, og det er fint. Men når vi skal ha sex vil jeg jo helst ha sex, da. 

Jeg tenner på at han fokuserer på meg. Jeg tenner på at han tar seg god tid og tirrer meg opp, leker seg og gjerne bruker leketøy. Det er han veldig med på, han elsker å leke med meg, men det han også da gjør er å kle seg selv naken, og stå og nappe og smådra i penis mens han holder på med meg. Det irriterer meg. Jeg har prøvd å si ifra, men han skjønner det ikke. Det er jo også et litt ømt tema, så jeg har ikke klaget på at han kommer for fort. 

Jeg er glad i analsex, men det krever jo en del forberedelse. Hvem gidder at forberedelsen tar lenger tid enn selve sexen? Han er også ivrig på rumpelek, men også her synes jeg han har alt for mye fokus på sin egen penis. Han drar i den og dytter meg med den, flytter på den slik at den legger seg på meg, og det forstyrrer hele opplegget synes jeg da. Kan han ikke bare la den være i fred en stund, så hele seansen kan vare litt? Er jeg for kravstor som ønsker at han heller kan fokusere på meg FØR han begynner å styre med sin egen penis? Er jeg på jordet her? 

Anonymkode: c02bc...dd6

Jeg fortår deg.  Når han kommer så fort så bør han vente med å tilfredsstille seg til han knulle deg

AnonymBruker
Skrevet

For en taper av en mann som ikke klarer å tilfredsstille deg.

Du fortjener bedre. 

Anonymkode: a3b9b...3ac

AnonymBruker
Skrevet

Og dette har du fortalt han? Eller forteller du bare oss?

Anonymkode: 5d2e1...b60

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...