AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Hvem av dere som lever i parforhold har størst sexbehov,og tar oftest initiativet og føringen til sexen.? Er det eit vilkår at begge helst bør ha orgasme under sexen eller er dere tilfreds med at kun den ene får orgasme under sexen. ? Er målsettingen synkronisert orgasme. ? Umiddelbart etter orgasme har mange menn det til felles at ereksjonen går tilbake, og penisen blir slapp, sløv , ein blit trett og tom for energi. Dette i motsettning til kanskje mange kvinnfolk som opplever økt sexbehov etter første orgasme, og gjerne etterfulgt av flere orgasmer (serieorgasmer) . Opplever dere som par å ha ofte pliksex iden hensikt å innfri den eine part sitt ønske om sex fir husfreden sin del ?. Lysten og behovet for sex avhengi ofte i stor grad av overskudd, og energien til å ha sex etter en lang å hektisk hverdag. Opplever dere som par ofte å vera i utakt i forhold til å identifisere dere med hverandres overskudd til å ha sex etter ein hektisk hverdag. Anonymkode: c3735...a56
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Vi har omtrent samme behov, så det varierer hvem som tar initiativ. Varierer hvem som tar styring også, og det kan også svinge frem og tilbake under en og samme omgang. Det er selvfølgelig for oss begge at begge skal ha orgasme. Å få det samtidig er vi derimot ikke opptatt av. Når han kommer er sex ferdig. Når jeg kommer kan vi fortsette, og jeg kan komme flere ganger. Så han utsetter sin orgasme til jeg er vel fornøyd. Aldri hatt en eneste omgang pliktsex. Gjorde den feilen i tidligere forhold, og vet hva konsekvenser av det kan bli. Det var dødsdom for min lyst på ham etterhvert, og da også på forholdet, så slik dumskap gjentar jeg ikke. Overskudd kan svinge litt hos begge, men også slitensex kan være deilig. Ingen av oss ønsker imidlertid sex den andre ikke ønsker. Da krøller vi oss bare godt sammen og nyter nærhet, trygghet og kos. Trygghet på at kåthet snart vil bli tilfredstilt også, om ikke akkurat der og da. Vi er begge veldig opptatt av å holde vårt sexliv deilig og positivt, så dette har egentlig aldri vært vanskelig når begge to har en bevissthet rundt at da utgår mas, press og sex bare ene ønsker. Sex har dermed alltid fått være til gjensidig glede, og jeg må tenke tilbake på tidligere forhold for å forstå at slikt lett kan gå galt. Jeg lærte imidlertid av det. Anonymkode: 332d0...d15
Fioljenta Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Vanligvis er det den med mest lyst, som tar initiativ. Å vente på at partneren tar initiativ til det en selv ønsker, fungerer ikke for oss. Målet er å ha det godt sammen. Noen ganger nekter jeg ham å komme til jeg har fått nok. Andre ganger er jeg fornøyd med kosen og står over orgasmen. Og noen ganger er det bare jeg som får orgasme. Så, vel, det varierer ut fra hvor opplagte vi er (og hvor sent det blir)… Pliktsex driver vi ikke med, men jeg har stilt kroppen min til disposisjon når han er veldig lysten og jeg er stuptrøtt. Dette kunne blitt helt, helt feil hvis det var noe han krevde og han aldri brukte tid på å tilfredsstille meg. Men når jeg vet at han går den ekstra milen for min skyld både titt og ofte, er det noe jeg gladelig gir ham iblant.
Frkego Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 (endret) Vi har begge relativt høy sexlyst og er oftest ganske samkjørte, men innimellom varierer det hvem som har mest lyst. Mannen påvirkes i størst grad av stress og lite energi, så i slike perioder er lysten min størst. Tror vi jevnt over tar like mye initiativ til sex. Jeg velger heller god sex uten orgasme fremfor dårlig sex med orgasme, for orgasme er aldri målet med sexen. Likevel får jeg orgasme 99% av gangene og ofte flere. Mannen får minst én, men kan også får både 2 og 3. Sjeldent han ikke får orgasme under sex, det er kun hvis vi edger med mål om sex i nærmeste fremtid. Mannen er ikke nødvendigvis ferdig selv om han får orgasme (det er vel også grunnen til at han ofte kan få flere orgasmer) og hvis jeg ikke fikk orgasme før eller samtidig som ham så fingrer eller slikker han meg til orgasme etterpå. Innimellom kan jeg fingre meg selv til orgasme mens vi koser. Har aldri som mål å komme samtidig, men det hender nå og da. Nesten bedre når vi kommer på forskjellig tidspunkt slik at vi kan fokusere fullt på den enes orgasme, men moro å komme samtidig innimellom. Pliktsex ønsker ingen av oss å hverken gi eller få. Da er det bedre å gå uten. Endret 25. mars 2024 av Frkego
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvem av dere som lever i parforhold har størst sexbehov,og tar oftest initiativet og føringen til sexen.? Er det eit vilkår at begge helst bør ha orgasme under sexen eller er dere tilfreds med at kun den ene får orgasme under sexen. ? Opplever dere som par å ha ofte pliksex iden hensikt å innfri den eine part sitt ønske om sex fir husfreden sin del ?. Lysten og behovet for sex avhengi ofte i stor grad av overskudd, og energien til å ha sex etter en lang å hektisk hverdag. Opplever dere som par ofte å vera i utakt i forhold til å identifisere dere med hverandres overskudd til å ha sex etter ein hektisk hverdag. Anonymkode: c3735...a56 Begge har forholdsvis lite behov for sex. Vi har sex typ 3-4 ganger i året. Hvem som tar initiativ er litt tilfeldig og ikke et mønster i. Hun får orgasmer hver gang. Hun er heldig som svært lett får orgasme. Jeg får ikke orgasme hver gang. Jeg er ikke så opptatt av egen orgasme. Hennes nytelse er min store fetisj. Synkronisert orgasme har aldri vært noe poeng eller mål for vår del. Pliktsex er uaktuelt i vårt hus. Ingen av oss har den minste interesse av noe pliktsex. Vi går heller 6 mnd uten sex, en at en av oss har «pliktsex». Vi opplever ikke at vi er i utakt. Tvert i mot. I løpet av våre 20 år sammen har frekvens og lyst variert hele tiden, men vi har aldri noensinne opplevd frustrasjon eller konflikt grunnet sex og ulikt behov. Anonymkode: afc96...e98 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 Har også sex 3-4 ganger i året ( har ikkje regnet på antall ganger ) men sexen er ikkje lenger prioritert. Tidligere hadde ein regelmssig sex ofte i forbindelse med helgafri, og når ein hadde overskudd til det. En forutsettning for at sexen skulle vera velykket var at begge hadde overskudd til å ha sex. Anonymkode: c3735...a56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå