AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Jeg er absolutt IKKE fan av push n pull eller hot-cold. Jeg er derimot fan av å trekke seg litt tilbake når man merker man har gitt for mye, vært for tilgjengelig, for lenge, vært for pushende.... Jeg har en jeg dater, der jeg i en fase ble litt for usikker og dermed gikk litt over i en push-mode. Hav hadde frem til det vært VELDIG "på", den som jaktet meg. Så ble jeg soft, ga etter og bør for tilgjengelig og for tydelig på mine følelser. Det førte til at han dabbet litt av. Han tar ting mer rolig, som om han nå tar meg litt for gitt og jeg blir usikker på hva han vil. Savner at han er på! Fikk et tips og en forklaring om den psykologiske dynamikken i en relasjon. Lener du deg for mye mot, for tett på, så kan den andre rygge litt. Bli skremt. Trekker du deg litt unna, så kan den andre finne på å hige mer etter deg. Jeg prøver finne balansen men innser at jeg har lent meg for mye frem. Hvordan går jeg frem når jeg nå vil ta et steg tilbake, for å se om han kommer etter? Ikke så rask ift meldinger? Ikke så tilgjengelig for tlf eller treff? Ikke så klar fysisk? Hvordan gjør jeg dette? Og neida takk, jeg trenger ikke moralisering i dette. Jeg driver ikke og er en player. Tvert i mot mistenker jeg at han har det litt gøy med dette.... Tror han elsker jakten og jeg bør nok ikke gi han alt servert, klappet og klart så fort... Råd? Anonymkode: a9e66...f56 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Finn noe interessant å gjøre. Trening, være med familie og venner, en ny hobby, Netflix-maraton. Da slipper du å sitte og vente på meldinger, og er genuint opptatt, du også. Anonymkode: e3528...29b 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Finn noe interessant å gjøre. Trening, være med familie og venner, en ny hobby, Netflix-maraton. Da slipper du å sitte og vente på meldinger, og er genuint opptatt, du også. Anonymkode: e3528...29b Lurt! 😊 Takk for tips. Tror jeg trenger vise han at jeg faktisk har et liv utenom han. Må gjøre meg litt interessant og utilgjengelig igjen.... Før var det slik, så kom jeg til et punkt hvor jeg slapp alt jeg hadde i hendene pga han... Men neida ikke nå lenger. 😉Håper (og tror faktisk) det vil ha effekt. I kveld spurte han om å møtes. Jeg fant ut at neida det passet dårlig, for jeg skulle it og treffe andre folk. Det har garantert satt han ut for han virket ikke helt happy over det i meldingen.... 😉👍 Anonymkode: a9e66...f56 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Men vil ha en jeger da? De er jo ustabile. Alltid. Anonymkode: c1bbd...6e9 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ordsalat. Anonymkode: 58890...69b ?? Anonymkode: a9e66...f56 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 Hvorfor spille spill isteden for åpen og ærlig kommunikasjon? Anonymkode: 844b5...cc9 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er absolutt IKKE fan av push n pull eller hot-cold. Jeg er derimot fan av å trekke seg litt tilbake når man merker man har gitt for mye, vært for tilgjengelig, for lenge, vært for pushende.... Jeg har en jeg dater, der jeg i en fase ble litt for usikker og dermed gikk litt over i en push-mode. Hav hadde frem til det vært VELDIG "på", den som jaktet meg. Så ble jeg soft, ga etter og bør for tilgjengelig og for tydelig på mine følelser. Det førte til at han dabbet litt av. Han tar ting mer rolig, som om han nå tar meg litt for gitt og jeg blir usikker på hva han vil. Savner at han er på! Fikk et tips og en forklaring om den psykologiske dynamikken i en relasjon. Lener du deg for mye mot, for tett på, så kan den andre rygge litt. Bli skremt. Trekker du deg litt unna, så kan den andre finne på å hige mer etter deg. Jeg prøver finne balansen men innser at jeg har lent meg for mye frem. Hvordan går jeg frem når jeg nå vil ta et steg tilbake, for å se om han kommer etter? Ikke så rask ift meldinger? Ikke så tilgjengelig for tlf eller treff? Ikke så klar fysisk? Hvordan gjør jeg dette? Og neida takk, jeg trenger ikke moralisering i dette. Jeg driver ikke og er en player. Tvert i mot mistenker jeg at han har det litt gøy med dette.... Tror han elsker jakten og jeg bør nok ikke gi han alt servert, klappet og klart så fort... Råd? Anonymkode: a9e66...f56 Hos meg har det generelt funka å være nokså kald og tilbaketrukken. Med et smil vel og merke. Har fått beilerne til å komme krypende enten det har vært ønsket eller ei. Vil de virkelig ha meg gir de ikke opp. Da må jeg være direkte og nesten ufin om jeg ikke er interessert i det hele tatt. Da tar de hintet. Er jeg høflig og gradvis forsiktig imøtekommende har de napp. Som med mannen jeg har i dag. Vi har vært sammen i 10 år. Anonymkode: 65d6d...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 Eller bare finn deg en moden mann, så slipper du dette😅 om det er et stabilt forhold med gjensidig kommunikasjon du vil ha på sikt da, såklart. Om det er gøy og lek du vil ha er det jo bare å fortsette Anonymkode: cd6e9...178 4
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #10 Skrevet 26. mars 2024 Dette kommer for alltid til å være et ustabilt forhold, hvis det utvikler seg dithen. Hvis du ønsker et stabilt og trygt forhold, må du søke mot menn som ikke søker jaktmomentet i en relasjon, eller som er ferdig med den delen av livet. Denne fyren kommer aldri til å kunne utvikle seg til å bli en trygg partner for deg. Anonymkode: 9e842...0fa 3
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #11 Skrevet 26. mars 2024 du skriver at du ikke er tilhenger av denne typen oppførsel som du så beskriver at du har hatt og ønsker fortsette med? AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ordsalat. Anonymkode: 58890...69b da er det ordsalat - bare fjas.. Enten er du på eller så er du ikke, å orke "vinne" et spill så tidlig i en relasjon er slitsomt. Hvordan ser du for deg en lang og ikke minst balasert fremtid om man skal bygge på noe så dumt som dette? Anonymkode: 508d5...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #12 Skrevet 26. mars 2024 Snakk om å komplisere ting...du bør holde deg unna dating 😅 Kvinner...usikkerhet og overanalysering er et kjempeproblem. Anonymkode: e4086...a58 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #13 Skrevet 26. mars 2024 Han er jo bare en drittsekk. Du kan jo ikke ha en mann som elsker jakte på kvinner eller har alvorlige forpliktelsesproblemer som partner uansett. Anonymkode: 1a286...933 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #14 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): . Jeg har en jeg dater, der jeg i en fase ble litt for usikker og dermed gikk litt over i en push-mode. Hav hadde frem til det vært VELDIG "på", den som jaktet meg. Så ble jeg soft, ga etter og bør for tilgjengelig og for tydelig på mine følelser. Det førte til at han dabbet litt av. Han tar ting mer rolig, som om han nå tar meg litt for gitt og jeg blir usikker på hva han vil. Savner at han er på! Skal du ha et forhold hvor du alltid må passe på at du ikke er for på, gir for mye, elsker for mye, er for glad i ham? Og hvem setter de grensene, annet enn at han fra en dag til en annen bare slår seg av? En mann som ham, som slår av og driter i deg når du responderer på hans tilnærming og kontakt, han har noe feil i seg som gjør at han trekker seg unna tegn på intimitet og varme. Det gjør at han stikker, og det har ikke noe med deg å gjøre. Men det kommer til å ødelegge deg. Dette er bare datingfasen, forestill deg et flere år langt forhold hvor du i perioder blir ignorert og oversett med vilje, kjeftet på eller på andre måter skubbet vekk emosjonellt. Det kommer til å skure vekk selvfølelsen din helt. Anonymkode: a5489...49f 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #15 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): I kveld spurte han om å møtes. Jeg fant ut at neida det passet dårlig, for jeg skulle it og treffe andre folk. Det har garantert satt han ut for han virket ikke helt happy over det i meldingen.... 😉👍 Anonymkode: a9e66...f56 For stabile og trygge forhold så er ikle dette en seier, det er en ganske dårlig ting. Anonymkode: a5489...49f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå