AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Gutten vår på 5 (snart 6 år) piller seg så ofte i nesa. Har sagt det uttallige ganger at han må heller snyte seg. Er så lei av å gnåle om dette! Når han enten blir lest for eller ser tv (altså når hjernen hans slapper av) så begynner han å pille seg i nesa. Han henter heldigvis papir og tørker av funnene i det men jeg er bare så lei... Vi foreldrene sitter ikke å piller oss i nesa heller så det er ikke oss han har det ifra. Tips eller råd? For nå blir jeg bare kjeftete og sur mor..Er dette en fase de vokser av seg? Anonymkode: e67d8...d42
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Det hørtes utrolig irriterende ut! Kanskje smøre noe som lukter sterkt/vondt på hendene hans? Sørge for å ha Kleenex i nærheten så han kan snyte seg og minne han vennlig på å gå på toalettet dersom han absolutt må pille? Anonymkode: 63e01...410
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Kanskje en lre nese hals spesialist skulle sett om noe plaget han. Anonymkode: 742e4...4f2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 Vår sønn på 4 år gjør det samme, men han spiser de i tillegg. Sliter enormt med å holde meg rolig, for jeg finner det så ekkelt. Anonymkode: a49d7...817
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kanskje en lre nese hals spesialist skulle sett om noe plaget han. Anonymkode: 742e4...4f2 Han er jo såpass stor at han ville nok gitt uttrykk for eventuelle plager. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det hørtes utrolig irriterende ut! Kanskje smøre noe som lukter sterkt/vondt på hendene hans? Sørge for å ha Kleenex i nærheten så han kan snyte seg og minne han vennlig på å gå på toalettet dersom han absolutt må pille? Anonymkode: 63e01...410 Ja jeg går aldri noe sted med han uten tørkepapir. Blir bare så lei av å si til han minst 5 ganger om dagen at han kan gå på toalettet hvis han absolutt skal pille seg. Anonymkode: e67d8...d42
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå