AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Hei, Jeg er en dame i slutten av 20 årene som dater en mann som er 20 år eldre enn meg. Han har 4 barn fra før. På grunn av dette vil han av hensyn til barn og eks-kone enda ikke gjøre forholdet offisielt. Vi har vært sammen i 1,5 år nå. De har barna 50/50, så vi kan kun være sammen i de ukene hvor han ikke har barna. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av å ha en hemmelig relasjon. Jeg vil jo ha et liv sammen med han, men føler at det går så utrolig treigt med han. Har jeg en garanti for at han noen gang blir klar? Jeg vurderer å gjøre det slutt for å finne en som faktisk vil bygge et liv med meg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 8e1ed...f4c
Lucy283 Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, Jeg er en dame i slutten av 20 årene som dater en mann som er 20 år eldre enn meg. Han har 4 barn fra før. På grunn av dette vil han av hensyn til barn og eks-kone enda ikke gjøre forholdet offisielt. Vi har vært sammen i 1,5 år nå. De har barna 50/50, så vi kan kun være sammen i de ukene hvor han ikke har barna. Jeg kjenner jeg begynner å bli lei av å ha en hemmelig relasjon. Jeg vil jo ha et liv sammen med han, men føler at det går så utrolig treigt med han. Har jeg en garanti for at han noen gang blir klar? Jeg vurderer å gjøre det slutt for å finne en som faktisk vil bygge et liv med meg. Hva ville dere gjort? Anonymkode: 8e1ed...f4c Forstår frustrasjonen din. Jeg hadde selv et hemmelig forhold for mange år siden. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en alvorsprat med han og fortalt hvorfor det er viktig for deg å gjøre forholdet offisielt nå snart.. 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Om du er hemmelig etter 1 1,5 år er du fuck friend.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 WhisperingWind skrev (1 minutt siden): Om du er hemmelig etter 1 1,5 år er du fuck friend. Føler meg brukt som det ja.. Anonymkode: 8e1ed...f4c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Jeg kan ta feil, men jeg er ganske sikker på at det aldri kommer til å bli dere. Hadde han vært klar for det, hadde han tatt forholdet videre. Jeg vil si at hvis en mann i løpet av tre måneder fra første date fortsatt ikke har gått inn i et seriøst forhold med deg, hadde jeg gjort det slutt for å kunne gå videre med mitt liv. Anonymkode: 7e094...de1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 Ja, det er feigt. Dersom du traff ham kort tid etter separasjonen og samlivsbruddet var konfliktfylt, så kunne jeg forstått at han ville ligge lavt i terrenget til stormen la seg. Men selv da ville jeg kun tolerert et par-tre måneder før vi skulle kunne være offentlige sammen. Halvannet år er latterlig. Anonymkode: 9e35d...0d7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 Ts igjen Vi er jo i et forhold og kaller hverandre kjærester. Men er bare ikke offentlige enda. Han er ganske redd for reaksjonene fra andre. Anonymkode: 8e1ed...f4c
Motstrømmen Skrevet 25. mars 2024 #8 Skrevet 25. mars 2024 Spørsmål er om du er klar for å bli støtte forelder til 4 og om han er klar for å dele deg inn i det trivielle livet som far. Men jeg tenker egentlig at han har det ganske fint med pose og sekk. Dialog er en fin ting i et parforhold. Mistenker at du er tilgjengelig nytelse. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #9 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ts igjen Vi er jo i et forhold og kaller hverandre kjærester. Men er bare ikke offentlige enda. Han er ganske redd for reaksjonene fra andre. Anonymkode: 8e1ed...f4c Reaksjon på at du er yngre? Hvor gamle er barna hans? Ønsker du selv familie? Anonymkode: 9e35d...0d7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #10 Skrevet 25. mars 2024 Jeg hadde gjort det slutt. Virker som han kun vil utnytte deg av din kjærlighet. Det finnes en bedre for deg der ute. Anonymkode: 2fdca...222
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #11 Skrevet 25. mars 2024 Vil du ha barn med en mann som kunne vært bestefaren deres? Vær glad at han ikke tar deg seriøst, avslutt og finn deg en på din egen alder. Anonymkode: 5fe17...422
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå