AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Jeg tenner veldig på og kunne se på mens dama tar på seg selv. Vanvittig sexy om hun lar meg få se på mens hun onanerer seg selv til orgasme. Er dette noe dere kvinner kan tenne på? Eller blir det for privat og skummelt? Anonymkode: 12cb9...03c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Gjør jeg jevnlig. Ikke for privat eller skummelt. Helt naturlig for meg/oss. Jeg bruker leketøy da. Fingrene mine virker ikke for meg. (Hans virker. 😄) Anonymkode: 75636...43a 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg tenner veldig på og kunne se på mens dama tar på seg selv. Vanvittig sexy om hun lar meg få se på mens hun onanerer seg selv til orgasme. Er dette noe dere kvinner kan tenne på? Eller blir det for privat og skummelt? Anonymkode: 12cb9...03c Kjekkeste jeg vet😅 Gjør det ofte under sex/før. Liker se han blir veldig kåt av det. Hilsen kvinne. Anonymkode: 0e46f...dd8 1 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 Herlig når hun ønsker å pirre slik, og hun selv nyter det. Legg på litt musikk, gi henne en rosebukett og litt lekkert undertøy og hæler så kan en mann bli sprø 😁 Og vi menn? Vi er velstelte, velduftende og finner silkeslåbroken - men i en slik setting er hun sjefen.
ToMan Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Enig i at det er utrolig opphissende og sexy når en kvinne kan vise seg frem slik og ønsker å pirre meg med å la meg være tilskuer. Liker å se at hun nyter og at hun kan slippe seg løs og forfører meg med å la meg nyte synet av henne. En kvinnes orgasme er vanvittig flott og deilig. 1
Gjest Gentleman59 Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 ToMan skrev (1 minutt siden): Enig i at det er utrolig opphissende og sexy når en kvinne kan vise seg frem slik og ønsker å pirre meg med å la meg være tilskuer. Liker å se at hun nyter og at hun kan slippe seg løs og forfører meg med å la meg nyte synet av henne. En kvinnes orgasme er vanvittig flott og deilig. Nettopp! Å se henne nyte - det er nytelse.
Frkego Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 Vi begge liker det godt, både å utføre og å se på den andre. Ja, det føles privat, men det er det som gjør det ekstra spennende og nært. Skummelt er det ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #8 Skrevet 25. mars 2024 Vi gjør det av og til. Han liker bedre å fingre meg enn at jeg gjør det selv, men av og til når vi er for trøtte til sex kan vi gjøre det sammen. Samboeren min fikk lov til å filme en gang, han zoomet inn og fikk med seg pulseringene da jeg kom. Tror han har runka til den filmen hundre ganger Anonymkode: f9ffe...ee6 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #9 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi gjør det av og til. Han liker bedre å fingre meg enn at jeg gjør det selv, men av og til når vi er for trøtte til sex kan vi gjøre det sammen. Samboeren min fikk lov til å filme en gang, han zoomet inn og fikk med seg pulseringene da jeg kom. Tror han har runka til den filmen hundre ganger Anonymkode: f9ffe...ee6 Sikkert fin film barnebarna dine vil se....🙄 Anonymkode: 62542...d1e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #10 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg tenner veldig på og kunne se på mens dama tar på seg selv. Vanvittig sexy om hun lar meg få se på mens hun onanerer seg selv til orgasme. Er dette noe dere kvinner kan tenne på? Eller blir det for privat og skummelt? Anonymkode: 12cb9...03c Elsker det☺️ Både å onanere foran ham og se ham runke til meg. Vi velger ofte denne enkle løsningen om vi ikke orker samleie, bare å få en god orgasme sammen🥰 Av og til sier han bare med et lurt smil. «Er sååå kåt, kan jeg få runke på deg? « Da blir jeg gassbluss kåt på et øyeblikk og sier sjeldent nei☺️ K45 Anonymkode: d080b...1ac 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #11 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Sikkert fin film barnebarna dine vil se....🙄 Anonymkode: 62542...d1e Jeg har ikke tenkt å vise dem den. Viser du dine barnebarn filmer av personer som onanerer? Så ekkel du er 😳 Anonymkode: f9ffe...ee6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå