AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Førstegangsgravid og i åttende uke. Jeg er konstant kvalm og det er greit nok når det kommer til mat. Problemet er at jeg siste halvannen uke blir direkte kvalm av kjæreste og luktene hans. Det er jo helt deprimerende og jeg håper virkelig det går over? For nå kan jeg ikke fatte og begripe at jeg har funnet på å få barn med denne mannen. Jeg synes ellers han er attraktiv, men nå skjønner jeg ikke hvorfor jeg syntes han var kjekk. Vær så snill og si at dette er hormoner som gjør meg utilregnelig? Anonymkode: 10420...daf
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Det er hormoner og formen. Det går over. Anonymkode: 74e67...5a2 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 Det går over. Hatt det likt med alle mine 3. Gutt og jenter forresten. Men har vart et par måneder da. Anonymkode: 57b62...870 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 Er i uke 17 nå, og mannen stinker🤢 det gjorde han i de to første svangerskapene mine også😂 lukter sikkert helt normalt, men har fått ekstrem luktesans, og blir uggen av det meste av lukter. Kan våkne på natta fordi jeg blir uggen av måten han, sengetøyet eller rommet lukter på. Men vet fra tidligere erfaring at det går ganske fort over etter fødsel. hold ut, og lykke til😅 Anonymkode: e2825...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #5 Skrevet 26. mars 2024 Hadde det likt. Syns mannen stinket! Var en av de første symptomene mine😅 gikk over i andre/tredje trimester Anonymkode: 308d2...5dd
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #6 Skrevet 26. mars 2024 Selv avskydde jeg lukten av nyvasket sengetøy, lukten gjorde meg så utrolig dårlig 🤮 Det gjaldt for så vidt bare for det første svangerskapet, i svangerskap nr 2 og 3 så klarte jeg fint å sove i rent sengetøy.. Hællemåne så rare plager man kan få. Anonymkode: 74117...906
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå