Gå til innhold

Fridager og godteri...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, så var det påan igjen. Fridager, ferie og godterimas...

Jeg kommer til å klikke. Barnet mitt på 8 år er helt desperat etter godteri. Om nødvendig stjeler det godteri, leter gjennom alt av skap og skuffer. 

Nå har barnet spist godteri hver dag siden fredag, og mens jeg laget middag hadde det vært å hentet seg en pakke oreokjeks og spist halve pakken.

Besteforeldrene på begge sidene, og mannen min i tillegg gir godteri i enorme mengder. Jeg er så ufattelig lei, nytter ikke snakke til noen av dem. 

Barnet er småspist, så når det får godteri spiser det ingenting annet. Det "reagerer" i tillegg på det, om det er sukker eller noe av det andre svineriet som er i godteri vet jeg ikke, men blir hyper og vanskelig i humøret. 

Noen andre som har hatt slike barn? Skal jeg bare la det stå til, så barnet evt. kan spise seg dårlig? Bare la det stå framme til det er tomt? 

Jeg er kanskje streng til vanlig, jeg liker ikke godteri til hverdags eller i store mengder. Selv spiser jeg ikke noe særlig godteri, liker det bare ikke, aldri gjort det. Hadde håpet barnet også ville foretrekke frukt og bær, men nei😣

Anonymkode: fe4ce...3d6

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...