Gå til innhold

Barnehageansatt som viste Peppa Gris på mobilen på slutten av dagen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle hente sønnen min i barnehagen og han var på en annen avdeling enn han vanligvis er på (dette pleier de, gøy for de med andre leker osv). Vi måtte innom hans primær avdeling for å hente vannflaska hans da jeg ble møtt av en vikar som hadde satt mobilen sin i et glasskap mens Peppa Gris pågikk og tre 2 åringer satt som limt til skjermen. Personlig har jeg ikke noe i mot litt skjermtid i barnehagen på en storskjerm, men syns det var litt spesielt at det var en liten mobil. Jeg fikk litt følelsen av at dette var en barnevakt mens hun kunne slappe av, men det er jo jobben hennes å passe på de? Klokka var 15.45, så barnehagen var jo åpen i 45 minutter til. 

Denne ansatte har også sagt "kanskje du får godteri i dag, er jo fredag" og spurte i dag "har du påskeegg hjemme?", som gjorde min sønn ganske furten fordi det har han ikke fått enda (takler fint at han er furten, men er vanskelig nok å få han samarbeidvillig med ytterklær osv når han er sulten og sliten). 

Er det rart jeg reagerer? Vurderer å si i fra til lederen, men er usikker på om det er noe poeng.

Anonymkode: 7dec6...60b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Guri malla, totalt krise jo.

Anonymkode: 7bfd0...af8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

La det ligge. Slapp litt av. 

Anonymkode: ba956...b09

AnonymBruker
Skrevet

Slutt å dobbeltpost:

Anonymkode: 6b21f...67c

AnonymBruker
Skrevet

Er visst ikke bare han som er sulten og sliten..

Jeg hadde latt det ligge. 

Anonymkode: 8ae47...6d7

Skrevet (endret)

Snakk om å gjøre ei fjær til fem høns. 

Endret av Freyja Valkyrie
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr en dag med litt skjerm i barnehagen i påskeuken?? Er seriøst ingenting å gjøre noe ut av.

Og hva så om det var en vikar som trengte 15 min "pause". Hun kan jo fint se eller og passe på barna om de ser video og hun bare sitter å stirrer ut i luften..

Ikke si fra til leder- det blir deg og ikke vikaren som de kommer til å le av på pauserommet.

Anonymkode: 86e43...e41

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg skulle hente sønnen min i barnehagen og han var på en annen avdeling enn han vanligvis er på (dette pleier de, gøy for de med andre leker osv). Vi måtte innom hans primær avdeling for å hente vannflaska hans da jeg ble møtt av en vikar som hadde satt mobilen sin i et glasskap mens Peppa Gris pågikk og tre 2 åringer satt som limt til skjermen. Personlig har jeg ikke noe i mot litt skjermtid i barnehagen på en storskjerm, men syns det var litt spesielt at det var en liten mobil. Jeg fikk litt følelsen av at dette var en barnevakt mens hun kunne slappe av, men det er jo jobben hennes å passe på de? Klokka var 15.45, så barnehagen var jo åpen i 45 minutter til. 

Denne ansatte har også sagt "kanskje du får godteri i dag, er jo fredag" og spurte i dag "har du påskeegg hjemme?", som gjorde min sønn ganske furten fordi det har han ikke fått enda (takler fint at han er furten, men er vanskelig nok å få han samarbeidvillig med ytterklær osv når han er sulten og sliten). 

Er det rart jeg reagerer? Vurderer å si i fra til lederen, men er usikker på om det er noe poeng.

Anonymkode: 7dec6...60b

Å herre meg...! Rart du reagerer? JA! 

Gi slipp, smil og gå videre med livet ditt.. 

Er dette et verdens problem for deg bør du ta barnet ut av barnehagen med en gang og ha de hjemme til de skal på videregående.. For skjembruk i skolen er 100 ganger verre enn den lille skjermtiden bhg har. 

Anonymkode: ca1cf...a99

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...