AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Del Skrevet 25. mars 2024 Tror ikke det er overdrivelse å si at nesten 50% av de gangene noen sier de skal komme å hente, så dukker de faktisk ikke opp? Er det noe man kan gjøre for å redusere dette, altså å sile ut på måte`? Jeg pleier å være "rettferdig" og gi bort i den rekkefølgen henvendelsene kom, sånn at den som først tar kontakt får tilslaget først osv.. men det begynner å bli irriterende å sette av tid til disse idiotene som bare kaster bort tiden min. Anonymkode: 36290...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Del Skrevet 25. mars 2024 Har opplevd at folk ikke holder avtalt tid, men aldri at de ikke møter opp. Hvor i landet er dette? Må innrømme er så lei av alle frekke særingene som møter opp at nå selger jeg kun dyre ting, resten kvitter jeg med med… Anonymkode: 220fd...7fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Del Skrevet 25. mars 2024 Dette er utenfor Oslo. Jeg også kjenner jeg blir så lei at jeg vurderer å droppe og gi bort ting. Synd for dem som faktisk oppfører seg bra, for jeg vet det er nyttig for mange at ting blir gitt bort der inne, fremfor at Fretex får det, f.eks - men denne oppførselen er så hyppig og gjentakende at jeg mister helt lysta. Anonymkode: 36290...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Del Skrevet 25. mars 2024 Jeg har ikke opplevd dette, men pleier å avtale møte på tidspunkter jeg likevel skal være hjemme. Skriver feks "Det kan passe mellom kl.18-20. Send meg melding når du er på vei. Mvh fru Jensen" Når det er flere interesserte skriver jeg at "det skal hente noen på mandag, sender deg melding om de ikke skulle dukke opp". Anonymkode: 27eb1...0d1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Del Skrevet 25. mars 2024 Jeg har slutta å gi bort pga det 🙁 filtrerte bort de useriøse etter å ha begynt å legge ut for salg. Tar ikke mye, men en symbolsk sum og er villig til å prute. Anonymkode: 7e2f8...9b9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pepsimax_dama Skrevet 25. mars 2024 #6 Del Skrevet 25. mars 2024 Hør hør er det eneste jeg kan si 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akryl Skrevet 25. mars 2024 #7 Del Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tror ikke det er overdrivelse å si at nesten 50% av de gangene noen sier de skal komme å hente, så dukker de faktisk ikke opp? Er det noe man kan gjøre for å redusere dette, altså å sile ut på måte`? Jeg pleier å være "rettferdig" og gi bort i den rekkefølgen henvendelsene kom, sånn at den som først tar kontakt får tilslaget først osv.. men det begynner å bli irriterende å sette av tid til disse idiotene som bare kaster bort tiden min. Anonymkode: 36290...517 Du må gi dem kort frist. Hvis de ikke dukker opp, gir du tingen til neste mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #8 Del Skrevet 26. mars 2024 9 hours ago, AnonymBruker said: Dette er utenfor Oslo. Jeg også kjenner jeg blir så lei at jeg vurderer å droppe og gi bort ting. Synd for dem som faktisk oppfører seg bra, for jeg vet det er nyttig for mange at ting blir gitt bort der inne, fremfor at Fretex får det, f.eks - men denne oppførselen er så hyppig og gjentakende at jeg mister helt lysta. Anonymkode: 36290...517 Jeg gir ikke bort lenger. Selger det meste eller kaster selv. Prøvde gi bort fine ting en periode, men folk dukket ikke opp. Prøvde minimere tiden jeg brukte ved å legge det utenfor døra, dukket ikke opp. Nå dukker de alltid opp for de betaler for det. Anonymkode: 0a80e...e4c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Del Skrevet 26. mars 2024 Det beste er å selge tingene for en liten slant, ikke gi det bort. Sånn 50 til 100 kr så møter folk opp. Hvis ting er gratis er det mange som ombestemmer seg fordi de tenker at det egentlig er søppel. Anonymkode: 7021c...7a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammatiltosmaa Skrevet 26. mars 2024 #10 Del Skrevet 26. mars 2024 ENIG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå