AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Er helt ny på Finn og har et spørsmål. Blir kjøper bedt om å oppgi selgers e-post for å kunne fullføre kjøpet? Fikk en melding på det, men kommer ikke til å gi min e-post, og derfor lurer jeg på om det er reelt. Kommer til å slette annonsen hvis det stemmer 😅 Anonymkode: 3d0b1...64e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 Din epost må være registrert hos finn ja. Det gjøres i systemene på Finn/Schibsted. Du skal ikke sende den via melding el lignende. Anonymkode: d179b...425 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Din epost må være registrert hos finn ja. Det gjøres i systemene på Finn/Schibsted. Du skal ikke sende den via melding el lignende. Anonymkode: d179b...425 Den er registrert i systemet (kontoen er bekreftet/verifisert). Ok, var det jeg tenkte! Takk for svar. Anonymkode: 3d0b1...64e
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 Dette har jeg ikke vært borti hverken som selger eller kjøper. Lurer på hva vedkommende skal bruke e-posten din til? Anonymkode: 6a413...7a8
Trolltunge Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Man oppgir mailadressen til finn, men den oppgis ikke til kjøper om du selger, eller omvendt. Jeg synes fiks ferdig er veldig enkelt når jeg selger. Da går alt automatisk. Må ikke engang kommunisere med kjøper eller bestille sending selv, og pengene kommer når varen er mottatt. Alt automatisk. Ja bortsett fra å levere pakken på butikken/hente den der. 😄
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 Trolltunge skrev (18 minutter siden): Jeg synes fiks ferdig er veldig enkelt når jeg selger. Da går alt automatisk. Må ikke engang kommunisere med kjøper eller bestille sending selv, og pengene kommer når varen er mottatt. Alt automatisk. Ja bortsett fra å levere pakken på butikken/hente den der. 😄 Automatisk?? Da lurer jeg på om det er noe feil med min «Fiks ferdig». Er logget inn og har registrert alle mulige opplysninger, men likevel - for hver eneste annonse jeg legger ut, må jeg fylle ut gateadresse, husnummer, hvilken etasje, og leilighetsnummer. Haker av for «husk til neste gang» hver gang, men må likevel skrive hele regla på nytt. La ut 15 annonser i går med dette styret her på hver annonse… Utrolig tungvint..!! Og desto mer irriterende at disse opplysningene trenger de egentlig ikke engang, siden jeg selv må dra til post-i-butikk for å levere det jeg selger uansett. Anonymkode: 240be...c3b
Trolltunge Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Automatisk?? Da lurer jeg på om det er noe feil med min «Fiks ferdig». Er logget inn og har registrert alle mulige opplysninger, men likevel - for hver eneste annonse jeg legger ut, må jeg fylle ut gateadresse, husnummer, hvilken etasje, og leilighetsnummer. Haker av for «husk til neste gang» hver gang, men må likevel skrive hele regla på nytt. La ut 15 annonser i går med dette styret her på hver annonse… Utrolig tungvint..!! Og desto mer irriterende at disse opplysningene trenger de egentlig ikke engang, siden jeg selv må dra til post-i-butikk for å levere det jeg selger uansett. Anonymkode: 240be...c3b Ja da må noe være galt. Jeg har aldri gjort det. Alt er registrert på min profil. Jeg kan velge å sende fra annen adresse, men når jeg ikke gjør det må jeg ikke registrere noe. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #8 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Dette har jeg ikke vært borti hverken som selger eller kjøper. Lurer på hva vedkommende skal bruke e-posten din til? Anonymkode: 6a413...7a8 Fikk flere meldinger av denne personen, blant annet noen bildefiler. Jeg har ikke åpnet noen ting og personen er blokkert. Kom også et varsel fra Finn om at personen er rapportert av andre brukere 😅 Slettet hele annonsen, og gir heller de skoene til noen jeg kjenner.. Anonymkode: 3d0b1...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå