AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #1 Skrevet 25. mars 2024 Jeg har begynt å legge merke til at kjæresten min (ca 1 år) har begynt å skru av lyset rett før vi har sex. Av og til om han allerede har kommet (raskt) fordi han ikke klarer å holde seg må vi jobbe litt for å gjøre han klar igjen (45 år gammel), og da kan han si at han vil se, for eksempel at han tar meg bakfra eller jeg suger han, og han skrur da på lyset. Det er ikke 100% av tiden at lyset blir skrudd av, men sikkert 80-90% av tiden. Jeg prøver selvfølgelig ikke å overtenke, og jobber hardt med å ikke legge det på meg. Jeg vil helst ikke lage noe nummer ut av det ved å spørre. Noen tanker og innspill? Hva er eventuelt årsaken til at du velger å skru av lyset når du har sex med noen? Anonymkode: af739...5f3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #2 Skrevet 25. mars 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøver selvfølgelig ikke å overtenke, og jobber hardt med å ikke legge det på meg. Jeg vil helst ikke lage noe nummer ut av det ved å spørre. Anonymkode: af739...5f3 Det er vel mest sannsynlig han som har dårlig selvtillit. Om du hadde slått av lyset under sex så hadde det vel ikke vært fordi du mente at mannen din var for stygg til at du ville se på han. Det hadde vel vært fordi du hadde komplekser for eget utseende? Anonymkode: 724e1...bdb 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #3 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har begynt å legge merke til at kjæresten min (ca 1 år) har begynt å skru av lyset rett før vi har sex. Av og til om han allerede har kommet (raskt) fordi han ikke klarer å holde seg må vi jobbe litt for å gjøre han klar igjen (45 år gammel), og da kan han si at han vil se, for eksempel at han tar meg bakfra eller jeg suger han, og han skrur da på lyset. Det er ikke 100% av tiden at lyset blir skrudd av, men sikkert 80-90% av tiden. Jeg prøver selvfølgelig ikke å overtenke, og jobber hardt med å ikke legge det på meg. Jeg vil helst ikke lage noe nummer ut av det ved å spørre. Noen tanker og innspill? Hva er eventuelt årsaken til at du velger å skru av lyset når du har sex med noen? Anonymkode: af739...5f3 Jeg skrur aldri av lyset frivillig, men eneste grunnen for at jeg kunne funnet på å gjøre noe sånt er pga lavt selvbilde, redd for å vise seg naken i godt lys. Dette er også min erfaring at er grunnen for de aller fleste kvinner som ønsker lyset av også. Har vil jo ha lyset på når han vil se deg, så det er ikke noe med deg Anonymkode: f1814...647 1
svartkatt Skrevet 25. mars 2024 #4 Skrevet 25. mars 2024 Hvilket lys er det? Taklys? For det er noe dritt, bedre med nattbordlampe, uplight, eller generelt dempet og indirekte belysning. Bare opplevd bekmørke med en mann.. og jeg skulle likt å vite hvorfor, men kommer aldri til å treffe han igjen uansett.. av flere grunner 😇 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #5 Skrevet 25. mars 2024 Om han vil se deg for å bli hard, så liker han vel det han ser? Om han kommer fort, er det for å prøve å holde ut lyset må være av? Anonymkode: e26dc...54f 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #6 Skrevet 25. mars 2024 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hvilket lys er det? Taklys? For det er noe dritt, bedre med nattbordlampe, uplight, eller generelt dempet og indirekte belysning. Bare opplevd bekmørke med en mann.. og jeg skulle likt å vite hvorfor, men kommer aldri til å treffe han igjen uansett.. av flere grunner 😇 Godt poeng! Taklys er en stemnings dreper på generell basis. Nei til taklys. Anonymkode: e26dc...54f 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2024 #7 Skrevet 25. mars 2024 svartkatt skrev (1 minutt siden): Hvilket lys er det? Taklys? For det er noe dritt, bedre med nattbordlampe, uplight, eller generelt dempet og indirekte belysning. Bare opplevd bekmørke med en mann.. og jeg skulle likt å vite hvorfor, men kommer aldri til å treffe han igjen uansett.. av flere grunner 😇 Haha, helt enig, allergisk mot det grelle taklyset 😅 Det er nattbordslampe med soft og dempet lys... Ts Anonymkode: af739...5f3 3
TomSawyer Skrevet 25. mars 2024 #8 Skrevet 25. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er eventuelt årsaken til at du velger å skru av lyset når du har sex med noen? Ganske ubegripelig for meg egentlig.liker å nyte synet av henne og se henne dypt i øynene når hun kommer.Spør ham så får du nok svar. 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #9 Skrevet 26. mars 2024 At jeg har herpesutbrudd i skrittet. Anonymkode: 6d5f5...945 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #10 Skrevet 26. mars 2024 Hadde en liten affære med en som krevde at det skulle være bekmørkt , gardiner var ikke nok , måtte dekke til med pledd i tillegg 😳🫣 han var litt overvektig så tror det var hans selvbilde som var problemet . Anonymkode: 98168...6e0 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #11 Skrevet 26. mars 2024 Når dama er stygg Anonymkode: 391d5...906
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #12 Skrevet 26. mars 2024 Trenger ikke være bekmørkt, men liker ikke lys. Er ikke komfortabel med at hun skal se meg i trynet når vi har sex. Har ingenting med selvtillit å gjøre, jeg bare liker at ansiktet og uttrykkene er skjult. På samme måte som at jeg blir distrahert av å se ansiktet på henne når vi har sex. At lyset er av gir meg altså mer fokus på det som skjer. Sexen. Anonymkode: f64b8...57c 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2024 #13 Skrevet 26. mars 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Når dama er stygg Anonymkode: 391d5...906 Hvorfor gidder du å ha sex med noen du synes er stygg? Anonymkode: e2b47...64c
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2024 #14 Skrevet 27. mars 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hvorfor gidder du å ha sex med noen du synes er stygg? Anonymkode: e2b47...64c Åpenbart fordi utseende ikke har noe å gjøre med om noen et gode i senga. Anonymkode: 6d5f5...945
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå