Gå til innhold

DRIIIIIIIIT- VÆR

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere i påsken, når det bare regner og sludder hver dag?

Jeg er egentlig ganske tålmodig, men nå er jeg så INNE HELVETES FORBANNA LEI VINTER OG FAENS REGN- DRIT! Jeg ORKER IKKE!!!!!!!! 

Vil mest legge meg til og ikke våkne før vårsola kommer. Men den kommer faenALDRI !!

Anonymkode: b39d2...80e

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan trøste deg med at den ikke har tenkt å komme de nærmeste 10 dagene heller, ifølge yr.....

Anonymkode: 26d63...6aa

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det sol og 10 grader 😃☀️

Sørvestlandet.

Anonymkode: cc409...dac

AnonymBruker
Skrevet

Trener og sørger for nok skritt. Lager god mat. Ser filmer/serier etter barnet er lagt. Ellers leker med barnet finner på påskeaktiviteter som å male påskeegg, male/tegne, lese bøker sammen. Ligge på sofaen. Men ja kunne vært fint med et solglimt når man først skal ha ferie. Skal ikke reise noen steder. 

Anonymkode: 9a819...db2

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sørvestlandet.

Anonymkode: cc409...dac

Akkurat det fortjener dere, dere regner jo stort sett bort resten av året. Jeg er jo ikke slem. Bare skremmende drittlei

TS

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Sørvestlandet.

Anonymkode: 

Endret av Callista
AnonymBruker
Skrevet

Tar på regnjakke og går en tur. Jeg er vanntett.

Gjør jo ikke så utrolig mye når det er fint vær heller. Turene blir litt lengre, bare.

Anonymkode: 10b27...a5f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat det fortjener dere, dere regner jo stort sett bort resten av året. Jeg er jo ikke slem. Bare skremmende drittlei

TS

Da må du sørge for å skape nok innhold i dagene dine, selv når været er dårlig :)

Her er det sol og snø i dag, men likevel vårlig. Blir ca det samme i morgen også, og så er det 10 dager med overskyet vær med nedbør. Da er det bare å skape seg et innhold i de gråværsdagene også, ellers blir det bare verre.

Om du ikke tar tilskudd av D-vitamin så anbefaler jeg deg det. Før jeg begynte å ta tilskudd for en del år tilbake slet jeg veldig med å være værsyk og nesten deprimert pga. været høst/vinter og nesten verst på våren - ikke rart, for på våren, før solen står høyt nok til at vi får D-vit av den, så har vi lavest nivåer av D-vit. om vi ikke får i oss nok av det gjennom hele året.

Anonymkode: b44eb...26f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

I know the feeling.... fikk opp trampolina på lørdag, siden det har det regnet og snødd om hverandre.... det var et forsøk på noe aktivitet de øyeblikkene som evt er tørre. Nei påsken...jaja, reiser til besteforelde, plasserer barna der og drar på shopping i sverige...sånn ca. Greit å se noe annet enn egent hus nå i alle fall.

Anonymkode: 6117a...df2

• Hjerte 2
Skrevet

Leser, spiller kort eller brettspill, strikker.

AnonymBruker
Skrevet

Snø i natt her,opphold og sol mens det ennå snør. Så ikke bare i sør det er snø. Det er kun mars ennå,så en kan ikke forvente så veldig til varme ennå.

Kle på deg og barna og lek ute selv om det er dårlig vær.Kan en ikke være ute selv om det er dårlig vær,kan en ikke bo he ri landet.

Anonymkode: 7d862...d99

AnonymBruker
Skrevet

Drar på trening, går tur, strikker, legger puslespill, går på klno, har hjemme-quiz, har besøk, drar på besøk, ser på tv, leser, potter om planter, spiller spill, planlegger sommerferien, spiser god mat :)

Anonymkode: f84b9...088

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva gjør dere i påsken, når det bare regner og sludder hver dag?

Jeg er egentlig ganske tålmodig, men nå er jeg så INNE HELVETES FORBANNA LEI VINTER OG FAENS REGN- DRIT! Jeg ORKER IKKE!!!!!!!! 

Vil mest legge meg til og ikke våkne før vårsola kommer. Men den kommer faenALDRI !!

Flytt til varmere strøk da 😄

Du bor i Norge og får ikke gjort noe som helst med været uansett 😄 Det hjelper ikke å klage engang 😄

AnonymBruker
Skrevet

Sola er her, men vinden er kald.☀️:fryse:   Midt på Vestland.

Anonymkode: 9a704...8d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg så godt ts! Jeg har trasket rundt i de schtøgge vinterskoene mine i 6 mnd nå. Samme med den schtøgge vinterjakka, skjerfet, vottene etc. Er så drittlei av 0 valgfrihet. For ikke å snakke om hvor lei jeg er av å «glede» meg over hvor mange sommerfugler som magisk dukker opp i kontakt med fukt på regntrekket på vogna. Lei av å kle på ungen 1000 lag og uendelig lei av å sitte innelåst innenfor disse 4 veggene og se på at det laver ned ute.

I dag skulle jeg og min på under 2 år på utflukt fordi det var den eneste dagen i påsken hvor det var meldt i nærheten av ok. Det ble ikke ok og vi endte opp på et storsenter hvor jeg deppeshoppet alt for mye 🙄

Anonymkode: 74ae9...516

Skrevet

Det vanlige, stort sett. Er ikke væravhengig 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Går ikke an å la været ødelegge dagen, da rekker du ikke annet i livet!  Året har gode værdager utenom påska, nyt dem når de kommer . Det er patetisk å tro at påska blir bare sol og planlegge kun etter det. 

Som andre her sier ; det finns gode klær og man kan være ute uansett. Og etter en tur ute føler man seg god, ta en kopp varm drikke ved peisen og nyt livet. 

Anonymkode: 82e3c...12a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...