Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en kollega som flytter ofte. Hun er singel og barnløs og i slutten av 40 årene. Vi har jobbet sammen i 15 år og nå skal hun selge og flytte for 7 gang på de 15 årene. . Hun bor ikke lenge på hver plass. Det er mye jobb og stress med flytting og dyrt. Lånet øker for hver gang hun flytter. Men så sier hun at hun har dårlig råd. 

Hver gang hun flytter så snakker hun om naboene. Noen krangler, noen fester, noen har barn som bråker osv. Vet ikke om det er grunnen for at hun flytter.

Er det vanlig å flytte så ofte når man er godt voksen? 

Anonymkode: 3f4d0...363

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, hva som er vanlig eller ei er vel irrelevant. Hun trives vel ikke og prøver vel å finne en plass hun kan trives på.

Hvorfor henge seg opp i det?????

Anonymkode: d6198...f9f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men herregud, hva som er vanlig eller ei er vel irrelevant. Hun trives vel ikke og prøver vel å finne en plass hun kan trives på.

Fordi hver gang hun flytter må jeg høre at hun har pakket og hvor slitsomt det er 😜

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan være TS blir plaget med alt styret hver gang hun flytter, og er lei av å høre på klaging på dårligere økonomi og høyere gjeld osv. Så klart man blir hengt opp i det da :) 

Anonymkode: e0769...134

Skrevet

Jeg har en kollega som flytter ofte. Hun er singel og barnløs og i slutten av 40 årene. Vi har jobbet sammen i 15 år og nå skal hun selge og flytte for 7 gang på de 15 årene. . Hun bor ikke lenge på hver plass. Det er mye jobb og stress med flytting og dyrt. Lånet øker for hver gang hun flytter. Men så sier hun at hun har dårlig råd. 

Hver gang hun flytter så snakker hun om naboene. Noen krangler, noen fester, noen har barn som bråker osv. Vet ikke om det er grunnen for at hun flytter.

Det som er normalt, er at voksne mennesker gjør som de vil . Hun er kanskje en som alltid ser etter en bigger , better deal? Å du selv er helt i andre enden , kanskje til og med litt fast-grodd ?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du helt skjønner forskjell på "å henge seg opp i" og det å undre seg over smått og stort og være interessert i å høre hva andre tenker om saken. 

Anonymkode: 9edce...cc9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi hver gang hun flytter må jeg høre at hun har pakket og hvor slitsomt det er 😜

Kondolerer, det må være tøft for deg å stå i en så tung situasjon🩵

Anonymkode: 8b18b...a9a

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Dette kunne du jo bare sagt til meg, ikke legge det ut KG. Feige f***

Anonymkode: 780b2...c39

• Nyttig 2
Skrevet

Det er vel normalt for noen. Jeg vet ikke noe særlig om folk som flytter så ofte.. Vi gjorde det i barndommen.. far likte å pusse opp.. tror det er grunnen.. eller kanskje han bare aldri ble fornøyd.. Ei dame jeg hadde som nabo tror jeg er ei som flytter relativt ofte.. uten at jeg egentlig vet helt, men har hvertfall flytta 2-3 ganger de siste 3-4 årene.. Og det forundrer meg virkelig ikke. Hun er ei som irriterer seg over alt mulig rart, og kommer trolig i konflikt med folk stadig vekk. Hun hadde problemer med naboer her, og naboer hadde problemer med henne. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette kunne du jo bare sagt til meg, ikke legge det ut KG. Feige f***

Anonymkode: 780b2...c39

Hva?? Hvem er du? 

AnonymBruker
Skrevet

Hva?? Hvem er du? 

Bare en AB som later som hun/han er kollegaen din. Det er noen sånne her, og litt ekstra mange i ferietider som nå. 

Det er bare å overse. 

Anonymkode: 5384f...c3b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bare en AB som later som hun/han er kollegaen din. Det er noen sånne her, og litt ekstra mange i ferietider som nå. 

Det er bare å overse. 

Anonymkode: 5384f...c3b

😜😜. Bra at noen tar seg tid til å trolle litt 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...