Gå til innhold

Hvordan hadde du reagerert dersom din beste venninne hadde komt ut som lesbisk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Komt????? Det er ikke et ord!!!

Anonymkode: 21164...44f

Forkortelse for kommet 😆

Anonymkode: 9bb0e...ea3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde ikke tenkt over noe som helst. Men hadde støttet henne i det. Men jeg tenker ikke over hva folk liker. Føler ikke at man må komme ut av skapet på en måte. 

Anonymkode: ff6e0...a9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde blitt glad på hennes vegne💕 men så hadde jeg virkelig håpet at hun ikke syntest at det var vanskelig å si det til meg…..siden vi da var bestiser🥰

Anonymkode: bd5a9...9ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Ebbeliten skrev (16 minutter siden):

Troll eller idioti. Hvem vet? 

Et idiotisk troll

Anonymkode: 817a6...831

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bifil og ser ikke på venninner på den måten. De er mer som søstre. Incestiøst nesten, og bare ikke i mine tanker. 

Ser du seksuelt på absolutt alle menn fordi du er heterofil? Du blir kåt på absolutt alle menn? Antagelig ikke. Slik er det for lesbiske også. Samt bifile. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har kjæreste (snart samboer) så hun vet godt at jeg er hetro. Tror ikke hun liker meg på den måten. Tror heller ikke hun ville prøvd seg om hun uansett om det hadde vært tilfellet, men tanken på at hun KAN tenke sånn om meg er litt forstyrrende. Jeg vet jo ikke sikkert om hun er lesbisk engang 😆 men hun følger flere lesbiske par på insta. og  en del tyder på at hun er det. 

Blir du tent på alle menn du ser? Nei?

Sånn er det for homofile også. De blir ikke tent på ALLE av samme kjønn. 

Du er utrolig innbilsk om du tror at denne venninnen din tenner på deg bare fordi hun er lesbisk.

Anonymkode: c9418...e77

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bryr meg ikke. Menneske får være den de er. Jeg har klart å dele seng.  Mann eller dame, venner for alltid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gitt kjærestedrama, ekteskap, to barn, og et nært vennskap, så ville jeg først og fremst blitt utrolig overrasket.

Derfra ville forholdet vært som før. 

Anonymkode: e496a...115

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Blir du tent på alle menn du ser? Nei?

Sånn er det for homofile også. De blir ikke tent på ALLE av samme kjønn. 

Du er utrolig innbilsk om du tror at denne venninnen din tenner på deg bare fordi hun er lesbisk.

Anonymkode: c9418...e77

Jeg har aldri sagt at jeg tror at hun er tent på meg! Jeg synes bare det er litt ubehagelig at muligheten for det kan være der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke noen av venninnnene mine er forelsket i meg (ikke hun som er åpent lesbisk heller), så det hadde gått helt fint å gå naken rundt de. Ikke at vi pleier å gå nakne rundt hverandre, men i garderoben. Jeg pleier ikke sove i samme seng som de uansett. Bryr meg fint lite hva slags legning folk har. 

Anonymkode: aafe0...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lesbisk, og jeg blir regelrett kvalm av å tenke seksuelle tanker om venninnene mine. Jeg tror de fleste er som meg akkurat der. Så du kan ta det med knusende ro, ts. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Det vet jeg 😊 det er bare at muligheten er der 😅 det er nok 🙃

Muligheten er da vel der uansett? Hvordan vet du at ingen av dine hetero venninner garantert ikke er bifile? 

Anonymkode: aafe0...a44

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg blir jo ikke kåt av å se en naken mann, selvsagt blir ikke din mulige lesbiske venninne umiddelbart kåt når hun ser deg naken 😂😂 noe så dumt, snakk om å ha høye tanker om seg selv 😂😂 

du virker ikke så veldig intelligent, og de fleste damer setter pris på den egenskapen, så du er nok all good 😆 

Anonymkode: 8104f...8f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Min tidligere bstevenninne kom ut som bifil og ville begynne å date damer, men da jeg så hvilken type damer hun ville ha var jeg ikke akkurat bekymret for at hun skulle falle for meg 😂

Anonymkode: 0d631...0ff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg opplevd og det endret absolutt ingenting 🤷‍♀️. Jeg og min venninne reiser fortsatt på ferier sammen, deler gjerne dobbelseng også, jeg tenker ikke på det i det hele tatt. Jeg har mann, hun har dame, vi har kjent hverandre i 30 år og det er 25 år siden hun fortalte meg at hun er lesbisk. Det har ingen betydning for vårt vennskap hvem vi forelsker oss i 😅

Anonymkode: 9323b...1d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min tidligere bstevenninne kom ut som bifil og ville begynne å date damer, men da jeg så hvilken type damer hun ville ha var jeg ikke akkurat bekymret for at hun skulle falle for meg 😂

Anonymkode: 0d631...0ff

Haha.. det har jeg faktisk opplevd. Ingen nær venninne, men ei jeg kjente godt. Vi hadde vært på fest sammen mange ganger, og jeg hadde ingen mistanke. Du kan si at hennes "type" ikke akkurat var den feminine og sminkede jenta med langt hår 😅

Anonymkode: e496a...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg har vært den venninna som kom ut som lesbisk, og som da hadde venninner som trakk seg unna fordi at de var redde for at jeg skulle tenke "sånn" på de. 
Jeg kom ut som lesbisk (bifil) og fikk dame samtidig egentlig, så de opplevde meg aldri som singel. Vi var 19-20 år. 
Dette er over 20 år siden nå, vi er fortsatt venner, men ikke slik vi var, det såret meg ganske dypt at dette var noe hun bekymret seg over. Men forstår det også, sånn egentlig. 

Opplevde også da vi var dagmammaer sammen noen år senere, at ei mor ikke ville at jeg skulle skifte bleie på datteren hennes, ettersom jeg var sammen med ei dame. 
Den personen ble ped.leder i barnehagen til mine unger 10 år etterpå. *ler* 

Nå er jeg over 40, og samboer med en mann. Men ja, det var ikke gøy å oppleve at folk trakk seg unna pga. noe som aldri var et problem. Venninner er venninner. Det er ikke "kjæreste-materiale" 

Anonymkode: bc985...799

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette har jeg opplevd og det endret absolutt ingenting 🤷‍♀️. Jeg og min venninne reiser fortsatt på ferier sammen, deler gjerne dobbelseng også, jeg tenker ikke på det i det hele tatt. Jeg har mann, hun har dame, vi har kjent hverandre i 30 år og det er 25 år siden hun fortalte meg at hun er lesbisk. Det har ingen betydning for vårt vennskap hvem vi forelsker oss i 😅

Anonymkode: 9323b...1d4

Det er bra 😊 vet at jeg sikkert ikke har noe å bekymre meg for 😅 men hun er så fan av Julie og Camilla på insta. Liker alle postene til begge to. Camilla var jo i et forhold med en mann og de var kun gode venner. Men plutselig flyttet de sammen og ble noe helt annet enn venner 😆 jeg må slutte å tenke det verste. Jeg krisemaksimerer alltid 😩 jeg tror ikke hun liker meg på den måten. Men jeg har en tendens til å frykte helt usannsynlige ting 😂 dette er bare en av flere ting 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde du fortsatt dratt på jenteturer og delt dobbeltseng med vedkommende?  Hadde du følt det ubehagelig på noen måte? Jeg har overhodet ingenting mot homofile eller lesbiske. Men det hadde likevel blitt annerledes for meg når man har et veldig tett vennskap. Jeg har aldri hatt problemer med å være naken foran venninner når vi har bodd på hotell eller leid leilighet på jenteturer. Men det er jo fordi det er trygt når de ikke ser på deg på den måten menn gjør. Saken er den at jeg har mine mistanker om at en av venninne mine ikke straight. Hun har aldri hatt kjæreste eller hatt følelser for en gutt i følge henne. Hun klær seg også mer "guttete" enn oss andre 😅 det er ikke sånn at jeg tenker at alle liker meg eller noe. Men at hun kanskje liker samme kjønn gjør at det føles litt utrygt liksom 🙃 

Bare fordet en er homofili så hopper en ikke på alt og alle av samme kjønn.

Hadde tenkt flott for henne, har lesbiske venninner og behandler de likt alle andre venninner 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hannah80 skrev (26 minutter siden):

Jeg er lesbisk, og jeg blir regelrett kvalm av å tenke seksuelle tanker om venninnene mine. Jeg tror de fleste er som meg akkurat der. Så du kan ta det med knusende ro, ts. 

Ja, mange som fortsatt tenker at ALLE som er homo eller lesbiske vil (og kommer til å) knulle absolutt alle av samme kjønn.

Anonymkode: 8c1dd...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...