Gjest rotterdam Skrevet 5. februar 2006 #1 Skrevet 5. februar 2006 Hei, Jeg har akkurat flyttet til Sandnes for a bo sammen med kjæresten min og kan godt tenke meg å sette i gang med trening pa SATS eller sports-klub. Jeg har ikke vært særlig sportslig i det siste og kan godt tenke meg å sette meg i gang med trening sammen med noe annet som også har lyst å begynne med det. Det er vel mye kjekkere å trene sammen! Er det noen der ute som har lyst til å bli med på en prøvetime?
mixci Skrevet 5. februar 2006 #2 Skrevet 5. februar 2006 Hadde det vært i Stavanger så hadde det vært aktuelt, men Sandnes blir bare stress
Gjest Sandneser Skrevet 6. februar 2006 #3 Skrevet 6. februar 2006 Hei! Jeg er instruktør på Sports Club Havanna i Sandnes. Kom hit, så skal vi ta godt vare på deg.
Rannva Skrevet 9. februar 2006 #4 Skrevet 9. februar 2006 Jeg går på sports club på tennisland, og liker ikke å trene alene.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2006 #5 Skrevet 15. februar 2006 Jeg går også på tennisland! *lurer på om jeg har sett Rannva*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå